سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67637
|
09:04 - 1403/07/23
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام خبر داد:

آسفالت معابر ۷ روستای سیروان

آسفالت معابر ۷ روستای سیروان
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: از مردادماه سال جاری تا کنون عملیات شن‌ریزی، بیس و آسفالت گرم سطح معابر هفت روستا در سیروان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حبیب اله محبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار داشت: از مردادماه سال جاری تا کنون عملیات شن‌ریزی، بیس و آسفالت گرم سطح معابر هفت روستا در سیروان به اتمام رسیده است که این اقدامات در سطح روستاهای سیاه سیاه، چم جنگل، ظهیری، بر آفتاب مله ماران، باغله و قاضی خان علیا و سفلی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع اجرایی شده است .
 مدیرکل بنیاد مسکن ایلام برای تکمیل آسفالت این تعداد روستا اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: عملیات شن‌ریزی، بیس و آسفالت گرم ۶ روستای دیگر در سیروان نیز بااعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی آغاز می‌شود.

 محبی اضافه کرد: این حجم از اجرای عملیات آسفالت در طول سال‌های اخیر در شهرستان سیروان بی سابقه بوده و همین امر موجب رضایتمندی مردم شده است.

 وی از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۱۳۸ روستای ایلام طی دو سال گذشته خبر داد و یادآور شد: اجرای طرح هادی در سطح این تعداد روستا شامل شن‌ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده‌روسازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۳۲۰ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واحد شرایط، جهت احداث مسکن واگذار شده است.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد