سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67629
|
00:05 - 1403/07/24
نسخه چاپی

امام‌جمعه آبدانان:

توجه به معلمان ضروری است

توجه به معلمان ضروری است
امام‌جمعه آبدانان گفت: معلمان تربیت‌کننده آینده‌سازان هستند و توجه به آن‌ها ضروری است؛ به همین دلیل نیاز است تا شرایطی فراهم آورده شود تا در بسیاری از زمینه‌ها معلمان بتوانند شرایط مناسبی را برای تدریس و ادامه خدمت داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمدفداله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: متأسفانه مکان برگزاری دوره آموزشی برای معلمان تازه جذب شده مناسب نیست. طبق اطلاعات دریافتی، نیروهای جذب شده در حوزه جنوب از کیفیت بالایی برخوردارند و تعدادی از آنها زنانی هستند که فرزند شیرخوار دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از این معلمان خانم‌های متأهل و دارای فرزند کوچک هستند، آنها باید در طول هفته در کلاس‌های تدریس حاضر شوند و در دو روز آخر هفته و تعطیلات مجبورند مسافت طولانی را برای شرکت در دوره آموزشی به مرکز استان طی کنند. این موضوع مشکلات زیادی برای این عزیزان ایجاد می‌کند.

امام‌جمعه آبدانان به سختی‌های بعد مسافت و هزینه‌های ایاب و ذهاب این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: بهتر است این دوره‌ها مانند دوره‌های قبلی به صورت مجازی برگزار شود یا اینکه دوره معلمان حوزه جنوب به میزبانی شهرستان آبدانان برگزار گردد تا بخشی از مشکلات این عزیزان حل شود.

وی همچنین تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور آبدانان برای برگزاری این دوره‌ها اعلام آمادگی کرده است و بنده به عنوان امام‌جمعه در خدمت اساتید و مسئولان برای فراهم‌کردن شرایط مناسب هستم.

احمدفداله در پایان تأکید کرد: حمایت از معلمان تازه جذب شده و فراهم کردن شرایط مناسب برای آموزش آنها، یکی از وظایف همگان است و امیدوارم مسئولان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: معلمان تربیت‌کننده آینده‌سازان هستند و توجه به آن‌ها ضروری است؛ به همین دلیل نیاز است تا شرایطی فراهم آورده شود تا در بسیاری از زمینه‌ها معلمان بتوانند شرایط مناسبی را برای تدریس و ادامه خدمت داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد