سرویس: استان ایلام
کد خبر: 67108
|
08:54 - 1403/06/20
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

۶۲ عنوان کتاب به نام شهدا در ایلام چاپ شد

۶۲ عنوان کتاب به نام شهدا در ایلام چاپ شد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از چاپ و نشر ۶۲ عنوان کتاب به نام و نیابت از شهدا در ایلام در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار قدرت الله کریمیان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام،اظهار کرد: در سال گذشته به نیابت از شهدا و به نام شهدای عزیز ایلام ۶۲ عنوان کتاب رونمایی شد.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: این رویکرد در سال جاری تداوم خواهد داشت و تلاش می‌شود که چاپ کتاب با محوریت معرفی شهدای استان برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تداوم داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران، بیان کرد: در سال گذشته ۴۷۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران استان در قالب اردوهای زیارتی به مشهد مقدس اعزام شده است.

کریمیان با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی برای مادران و همسران شهدا در ایلام، یادآور شد: برای حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض به این خانواده‌های عزیز اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۹ پرونده جانبازی برای اقشار مختلف مردم ایلام، ابراز کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نفر از ایثارگران در ایلام مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۲ هزار و ۶۲۰ کارت ایثار برای جامعه ایثارگران ایلام صادر شده است.

 

انتهای خبر/م
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد