سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66939
|
11:46 - 1403/06/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

مدیریت استاندار ایلام در اربعین قابل‌تقدیر است

مدیریت استاندار ایلام در اربعین قابل‌تقدیر است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد کار کوچکی نبود، گفت: از مدیریت استاندار ایلام در مدیریت شورای تامین استان و نیز در توسعه و عمران ایلام تشکر می‌کنم و از این بابت قدردانی زحمات جنابعالی هستیم.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سرتیپ سید صادق حسینی در دیدار ظهر امروز به مناسبت هفته دولت با استاندار ایلام، اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی را گرامی می‌داریم و هر چه داریم از شهداست و شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند و دولتمردان نیز به فضل الهی در همین مسیر حرکت می‌کنند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام عنوان کرد: از مدیریت بهرام‌نیا در مدیریت شورای تامین استان و نیز در توسعه و عمران ایلام و هم در حل مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان تشکر می‌کنم و از این بابت قدردانی زحمات جنابعالی هستیم. 

وی اظهار داشت: در اربعین شاهد زحمات استاندار محترم، پیگیری‌های مجدانه، نظارت میدانی، حضور در جلسات و کنترل امور از نزدیک توسط شما بودیم که در نتیجه آن اربعین به بهترین وجه ممکن برگزار و زائران به‌سلامت آمدند و برگشتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان تأکید کرد: مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد و هماهنگی‌های دو استان مرزی واسط و ایلام، کار کوچکی نبود که خدا را شکر ایلام ما بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد. 
 
انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد