سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66884
|
09:02 - 1403/06/05
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا مطرح کرد:

استقرار پلیس تا بازگشت آخرین زائر

استقرار پلیس تا بازگشت آخرین زائر
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران مطمئن باشند پلیس تا بازگشت آخرین زائر در مرزها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار محمد شرفی صبح امروز در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، با بیان اینکه بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در شهرهای منتهی به مرزهای اربعینی ثبت شده، گفت: در این مدت نزدیک به ۳ میلیون و ۷۰۰ تردد زائران را در مرزهای اربعینی شاهد بودیم و با این حجم تردد زائر و تردد خودرویی هیچ‌گونه خللی در روند خدمات‌رسانی به زائران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه این مأموریت در سایه توجهات امام حسین (ع) یکی از منظم‌ترین مأموریت‌های پلیس بود، افزود: در بازدید از وضعیت تردد زائران حسینی در مرزهای ۷ گانه زائران از عملکرد پلیس رضایت داشتند که این امر برای ما ارزشمند بود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود زائران امروز نهایتاً تا ساعات پایانی شب خیل عظیمی از آنان به کشور بازگردند که با تمهیدات ستاد اربعین بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه شهید رئیسی مستقر و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

شرفی با اشاره به اینکه روند کاهش نیروهای پلیس متناسب با روند ورود زائران خواهد بود، گفت: زائران مطمئن باشند پلیس تا آخرین زائری که به کشور باز می‌گردد در مرزها استقرار دارند و به آنان خدمات انتظامی ارائه می‌شود.

 فرمانده قرارگاه اربعین فراجا رضایتمندی زائران از عملکرد پلیس را مایه افتخار و دلگرمی کارکنان دانست و گفت: انشا الله و طی روزهای آتی و با کاهش میزان ترددات ادامه مأموریت به انتظامی و مرزبانی استان‌های اربعینی سپرده می‌شود و به‌تدریج از آمار کارکنان کمکی اعزامی از مرکز کاسته می‌شود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد