سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66820
|
09:08 - 1403/06/01
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا

 ۸۰ درصد زوار با خودرو شخصی به مهران آمده اند

 ۸۰ درصد زوار با خودرو شخصی به مهران آمده اند
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اشاره به اینکه ۸۰ درصد زوار با خودرو شخصی به مهران مراجعه کرده‌اند، گفت: توصیه می‌شود که زوار در برگشت حتماً قبل از حرکت و رانندگی از سلامتی و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و بعد از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردارمحمد شرفیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، در مرز مهران، اظهار کرد: سه میلیون و ۳۰۰ هزار زائر اربعین از مرزهای ۶ گانه با کشور عراق خارج شده است که از این میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مربوط به مرز مهران بوده است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه تا کنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سفر اربعین حسینی از مرزهای ۶ گانه به کشور برگشته‌اند، افزود: به طور تقریبی حدود ۵۰ درصد زوار اربعین به کشور بازگشته‌اند.

شرفی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که طی سه روز آینده بیشتر زوار از طریق مرزهای ۶ گانه به‌ویژه مرز مهران به کشور بازگردند.

با اشاره به بازدید از پارکینگ‌های مهران، گفت: به طور تقریبی روزانه حدود چهارهزار خودرو از پارکینگ‌های مهران خارج و یک هزار خودرو وارد می‌شود نزدیک به ۳۰ درصد پارکینگ‌ها خالی شده است.

 وی گفت: ناوگان اتوبوسی بین‌شهری نیز در پایانه مسافری برکت (شهید رئیسی) برای جابه‌جایی زوار به مقاصد خود در استان‌های مختلف کشور آماده است.

شرفی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد زوار با خودروهای شخصی به مرز مهران مراجعه کرده‌اند، افزود: توصیه می‌شود که زوار در برگشت حتماً قبل از حرکت و رانندگی از سلامتی و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و بعد از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

 فرمانده قرارگاه اربعین فراجا خاطرنشان کرد: رانندگان و زوار عزیز در مسیر هم در موقف گاهی که آماده شده است، استراحت کنند تا به‌سلامتی به مقاصد خود رسیده و از هر گونه حوادث ترافیکی جلوگیری شود.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد