سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67078
|
10:18 - 1403/06/18
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد:

ثبت ۸ میلیون و ۷۴۰ هزار تردد در ایلام

ثبت ۸ میلیون و ۷۴۰ هزار تردد در ایلام
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: 8 میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۸۴ تردد خودرویی طی بازه زمانی ماه صفر در راه‌های ایلام توسط دوربین‌ها به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سیدزاهدین چشمه خاور در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: طی بازه زمانی ماه صفر 8 میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایلام صورت گرفت که از این تعداد تردد  توسط ۷۴ دستگاه دوربین ثبت تردد رصد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام تأکید کرد: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

 چشمه خاور یادآور شد: پرترددترین محورها در این ایام به ترتیب محور سرابله به ایلام با ۴۱۱ هزار و ۸۹۷ تردد و محور ایلام - صالح‌آباد با ۴۰۲ هزار و ۲۳۷ تردد است.

 چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره‌تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس حاصل کرده و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

 وی از کاهش ۵۶ درصدی تلفات جاده‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در حوزه راه‌های استان ایلام اقدامات خوبی جهت ایمن‌سازی محورها انجام شده که شامل روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، خط‌کشی سه هزار کیلومتر، نصب و رنگ‌آمیزی ۳۶ کیلومتر نیوجرسی و ۱۰ هزار علائم ایمنی است.

 وی افزود: همچنین، ساخت پل کنارگذر کنجانچم با دهانه ۴۵ متری در کمتر از دو ماه، گره‌های ترافیکی را برطرف کرد و شرایط تردد زائران را بهبود بخشید.

 چشمه خاور بیان کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و راهداری همچنان به تلاش خود برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تسهیل تردد در استان ادامه خواهد داد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد