سرویس: سیاسی
کد خبر: 67094
|
10:12 - 1403/06/19
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

کار تشکیلاتی خلاقیت و بهره‌وری را افزایش می‌دهد

کار تشکیلاتی خلاقیت و بهره‌وری را افزایش می‌دهد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه کار تشکیلاتی به دلیل داشتن هدف و برنامه، نتایج سریع‌تری به همراه دارد و حس کار گروهی را تقویت می‌کند، گفت: این دوره‌ها فرصتی مناسب برای تجربه و شبیه‌سازی ورود به جامعه هستند.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار قدرت‌اله کریمیان، در دوره تشکیلاتی یاوران ولایت که با حضور فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، به اهمیت تلاش هوشمندانه و کار تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: برخی افراد با تلاش زیاد، نتایج کمی به دست می‌آورند و برخی دیگر با تلاش کم، نتایج زیادی کسب می‌کنند. این تفاوت به بهره هوشی و نحوه تلاش‌کردن افراد بستگی دارد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تأکید کرد: کار تشکیلاتی باعث افزایش خلاقیت، بهینه‌سازی زمان و کاهش هزینه‌ها می‌شود و آزمون‌وخطا را به حداقل می‌رساند. همچنین، کار تشکیلاتی به دلیل داشتن هدف و برنامه، نتایج سریع‌تری به همراه دارد و حس کارگروهی را تقویت می‌کند. این دوره‌ها فرصتی مناسب برای تجربه و شبیه‌سازی ورود به جامعه هستند.

کریمیان به فرماندهان بسیج دانش‌آموزی توصیه کرد که آینده‌نگر باشند و فرصت‌ها را غنیمت بشمارند، زیرا ایران به جوانان تاریخ‌ساز نیاز دارد.

وی ادامه داد: فرصت‌ها مانند ابرهای بهاری زودگذر هستند، پس باید از آن‌ها بهره برد. ایران اسلامی به افرادی مانند شما نیاز دارد و تاریخ نشان داده که ایرانیان همیشه تاریخ‌ساز بوده‌اند. 

کریمیان افزود: دشمنان، ایران و نام‌آورانش را به‌خوبی می‌شناسند و در کمین جوانان این سرزمین هستند. آن‌ها می‌خواهند با تسلط بر افکار ما، ما را وادار کنند که مانند آن‌ها فکر کنیم. زیرا حرکت ما به‌سوی اهداف بزرگ بسیار سریع است و دشمن می‌داند که اگر علم در آسمان‌ها باشد، مردانی از ایران آن را به دست خواهند آورد و این برای آن‌ها قابل‌تحمل نیست.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان بیان کرد: قدرت و اقتدار امروز ما نتیجه گذر از سختی‌های فراوان است. ما در اوج تحریم‌ها به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند فناوری هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، موشک‌های بالستیک مافوق‌صوت، پهپادهای رادار گریز و قدرت ویژه در جنگ الکترونیک دست‌یافته‌ایم.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد