سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66758
|
00:18 - 1403/05/29
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام:

روزانه ۲ هزار غذا بین زائران اربعین توزیع می‌شود

روزانه ۲ هزار غذا بین زائران اربعین توزیع می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از توزیع روزانه تعداد 2 هزار وعده‌ غذا پخت و توزیع خبر داد.

حمیدرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی ایلام بیدار اظهار کرد: تعداد سه موکب توسط مراکز فنی‌حرفه‌ای در استان ایلام، در مسیر زائران اربعین در شهرستان‌های هلیلان، ملکشاهی و مهران راه‌اندازی شده‌اند که در این ایام این مراکز به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام یادآور شد: در این مواکب علاوه بر پخت غذا برای زائران اربعین حسینی، خدماتی مانند اسکان زائران، در مهمان‌سراها نیز ارائه می‌شود.

رئیسی بیان کرد: از دیگر خدمات این مراکز می‌توان به تعمیر خودرو و دوخت لباس اشاره کرد، که توسط تیم‌های فنی مستقر در موکب‌ها انجام می‌گیرد. 

وی افزود: در موکب شهرستان مهران، روزانه تعداد 2 هزار وعده‌غذا پخت و توزیع می‌شود و همچنین حدود ۶۰۰ نفر از زائران در این مراکز اسکان داده می‌شوند. 

رئیسی ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های چوار، ایوان، دهلران و دره‌شهر نیز با همکاری سایر ارگان‌های دولتی فعال هستند. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام در پایان گفت: در این ایام بیش از ۵۰ نفر از کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام در این مواکب به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای خبر/م




 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد