سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66756
|
00:32 - 1403/05/29
نسخه چاپی

 سرپرست شهرداری دهلران مطرح کرد:

تشریح خدمات شهرداری دهلران در اربعین

تشریح خدمات شهرداری دهلران در اربعین
سرپرست شهرداری دهلران گفت: نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداری دهلران از طلوع خورشید تا طلوع ماه خالصانه و خستگی‌ناپذیر درحال‌خدمت‌رسانی هستند و تا بازگشت کامل زائران پای‌کار خدمت هستند.

عبدالله جریده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»اظهار کرد: با توجه‌ به قرارگرفتن دهلران به‌عنوان کریدور ارتباطی جنوب به غرب کشور و قرارگرفتن در مسیر مرز بین‌المللی مهران و تردد سالیانه هزاران نفر از این مسیر لزوم خدمت‌رسانی به زائرین از اولویت‌های کاری شهرداری به‌عنوان مهم‌ترین نهاد خدمات‌رسان شهری قرار دارد. 

 سرپرست شهرداری دهلران گفت: از هفته‌ها قبل قرارگاه خدمت‌رسانی به زوار در شهرداری دهلران تشکیل و شرح وظایف هر کدام از واحدها مشخص شد که در راستای تأمین زیرساخت‌های پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت‌های اجرایی این شهرداری آغاز گردید.

جریده یادآور شد: تأمین زیرساخت‌های موکب مرکزی بصائر الحسین (ع) از جمله تسطیح سایت، تأمین آب و برق، احداث سکو پذیرایی و اقامه نماز، سکوهای غرفه صنایع‌دستی و واحد بهداشت و درمان، سرویس‌های بهداشتی سیار و وضوخانه و همچنین فضاسازی محیطی در سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی، استقرار عوامل اجرایی و خدماتی و تأسیساتی شهرداری در محل موکب، جمع‌آوری مستمر و روزانه زباله و نظافت مخازن زباله تعبیه شده در موکب از جمله مهم‌ترین اقدامات و خدمات انجام شده و در حال ارائه به زوار حسینی است. 


سرپرست شهرداری دهلران با تقدیر از حمایت‌ها و همکاری فرماندار، اعضای شورای شهر، امام‌جمعه و سایر نهادی‌های مرتبط با اربعین حسینی اظهار کرد: نیروهای اجرایی و خدماتی شهرداری دهلران از طلوع خورشید تا طلوع ماه خالصانه و خستگی‌ناپذیر در حال‌ خدمت‌رسانی هستند و تا بازگشت کامل زائران پای‌کار خدمت هستند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد