سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66720
|
22:22 - 1403/05/25
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصتی بی‌نظیر است

خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصتی بی‌نظیر است
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصت و غنیمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است، فرصتی که شاید کم‌نظیر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار قدرت اله کریمیان در این مراسم گفت: خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصت و غنیمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است، فرصتی که شاید کم‌نظیر باشد.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به اینکه در فضای معنوی اربعین کمتر کسی پیدا می‌شود که از این موهبت و نگاه خداوند خود را بی‌نصیب کند اظهار کرد: مردم استان ایلام چند سالی است که افتخار خادمی زائرین اربعین امام حسین (ع) را دارند و خود را مدیون می‌دانند و دنبال فرصتی هستند تا دین خود را به امام حسین (ع) ادا بکنند. 

کریمیان اظهار کرد: در این حال و هوای عرفانی هر کسی به شیوه‌ای می‌خواهد به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و زائرین عزیزش عرض ارادت داشته باشد. 

وی تصریح کرد: به زبان هنر سخن‌گفتن بسیار مؤثر است، کار ارزشمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در زنده نگه‌داشتن نام و یاد امام حسین (ع) بسیار قابل‌تقدیر است.

کریمیان در ادامه با بیان اینکه، نقش هنرمندانی که می‌خواهند دین خود را در این راستا ادا کنند بسیار ارزشمند است، گفت: هنرمندان به زبان هنر نام و یاد امام حسین (ع) را بیان می‌کنند و این کار می‌تواند مسیر انسان را تغییر دهد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ادامه داد: هنرمندان با روحیات لطیف و با زبان هنر که بسیار مؤثر و کارآمد است، می‌توانند با خلق یک اثر هنری به زیبایی با مخاطبین ارتباط برقرار کرده و نذر خود را ادا بکنند. 

وی در پایان بیان داشت: باید قدردان این لطف و عنایت خداوند و اهل‌بیت (ع) باشیم و با نوع نگاه و بینشی که امروز در فضای اربعین سرور و سالار شهیدان به دست می‌آوریم ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم. 

گفتنی است موکب هنرمندان ایلام و ایران (شین) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عصر امروز (۲۵ مردادماه)، با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، هلشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، سید محمد علوی‌فر نماینده آستان مقدس حضرت عباس (ع) در ایران، رئیس بسیج رسانه استان و جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در محل سه‌راهی کارزان به آغاز کارکرد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد