سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6648
|
18:40 - 1393/01/21
نسخه چاپی

اطلاعیه های ستاد خبری مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها استان ایلام

اطلاعیه های ستاد خبری مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها استان ایلام
ستاد خبری مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها استان ایلام اطلاعیه های حدیدی را منتشر کرد.

به گزارش ایلام فردا،ستاد خبری مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها استان ایلام اطلاعیه های شماره 9،8.7.6 و 10 خود را منتشر کرد.

***اطلاعیه شماره (6)
به اطلاع سرپرستان محترم خانوارهای متقاضی دریافت یارانه در استان می رساند با توجه به اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه قابل ویرایش نمی باشد لذا در زمان ورود و ثبت اطلاعات نهایت دقت و توجه بکارگیرند.

***اطلاعیه شماره (7)
به اطلاع سرپرستان محترم خانوارهای متقاضی دریافت یارانه در استان می رساند باتوجه به اینکه زمان ورود و ثبت اطلاعات در سامانه قابل تمدید می باشد لذا خواهشمند است در این زمینه با آرامش کامل نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

***اطلاعیه شماره (8)
به اطلاع سرپرستان محترم خانوارهای شهری و روستایی (فاقد گار طبیعی) استان می رساند بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران نرخ هر کیلو گرم گاز مایع (کپسولی) سیلندر(11) کیلویی مصارف خانگی 2100ریال، می¬باشد. 

***اطلاعیه شماره (9)
به اطلاع سرپرستان محترم خانوارهای شهری و روستایی (فاقد گار طبیعی) استان می رساند بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران نرخ هر لیتر نفت سفید 1500ریال ، می باشد. 

***اطلاعیه شماره (10)
به اطلاع مجریان محترم واحدهای تولیدی می رساند بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران نرخ هر لیتر نفت کوره 2500ریال تعیین شده است.

ضمنا شماره تلفن 3364622-0841 دبیر خانه ستاد خبری قانون هدفمند کردن یارانه ها آماده پاسخگویی به سئوالات و ابهامات هم استانی های عزیز می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد