سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65931
|
13:23 - 1403/04/06
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

رفع مشکل آب زیفل بدره در دستور کار است

رفع مشکل آب زیفل بدره در دستور کار است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برنامه بلند مدت رفع مشکل آب روستای زیفل شهرستان بدره در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «محمد محمدی» در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: آب روستای زیفل از چشمه تامین می گردد اما با شروع فصل گرما و به دلیل افت دبی آب چشمه، روستا با افت فشار مواجه می شود و شرکت آبفای استان از طریق دو نوبت تانکر آبرسانی سیار تامین می شود. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: به جهت رفع این مشکل، مکان یابی و تعیین محل حفر چاه جهت رفع مشکل تامین آب روستا توسط شرکت آب منطقه ای استان در حال بررسی و همچنین ادامه خط انتقال از روستای چنارباشی تا روستای زیفل به طول ۱۰ کیلومتر به همراه نیرورسانی و احداث چاهک پمپاژ براساس مطالعات به عمل آمده از طریق ظرفیت آب چاه جابر از برنامه های این شرکت است. 

 وی با بیان اینکه در راستای تامین آب پایدار برای هم استانی‌های گرامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، یادآور شد: تعویض ۴۰۰ متر از شبکه داخلی روستا در هفته آتی به جهت تقویت آب روستا، انحام می گیرد.

محمدی در پایان از روستاییان گرامی خواست نمود از آبیاری صیفی جات؛ باغ ها و آب به دامهای سبک و سنگین با آب شرب تصفیه شده جدا خودداری نمایند چرا که عدم رعایت همین موارد از دلایل افت فشار و کمبود آب در روستاهای استان شده است.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد