سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5983
|
12:23 - 1392/11/26
نسخه چاپی

عمران علی محمدی خبر داد/

احداث باند دوم بزرگراه کرمانشاه به ایلام

احداث باند دوم بزرگراه کرمانشاه به ایلام
عمران علی محمدی از احداث باند دوم بزرگراه کرمانشاه-حمیل-ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام فردا،نماینده مردم شهرستانهای ایلام ، مهران، سیروان،چرداول،ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیریهای به عمل آمده طرح احداث بزرگراه حمیل به ایلام و مهران جهت تصویب در کمیسون ماده 215 به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال شده و منتظر طرح درکمیسون است.
عضو کمیسون اجتماعی مجلس بیان داشت: معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری نیز در جریان این طرح قرار گرفته و رایزنیهایی بسیار خوبی در این خصوص نیز صورت گرفته و الحمدالله شرایط لازم برای تصویب نهایی این مهم فراهم است.
وی گفت: اینجانب به عنوان خدمتگذار مردم بارها این موضوع را پیگیری کرده ام که با تصویب نهایی در کمیسون ماده 215 بودجه احداث باند دوم این مسیر ملی می گردد.
علی محمدی افزود : البته در بودجه سال 93 نیز برای این موضوع اعتباراتی دیده شده است ولی در صورت پیوست ماده 215 برای باند دوم راه حمیل به مهران شرایط لازم برای تسریع در روند اجرایی آن فراهم می گردد.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر حمیل به مهران به عنوان بزرگراه کربلا می تواند نقش بسیار مهمی در تردد زائرین به عراق داشته باشد و همچنین می تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.
وی تصریح کرد: توسعه ایلام در گرو توسعه راهها می باشد و توسعه راهها به عنوان مهمترین زیر ساخت توسعه استان در دستور کار قرار دارد و تنها راه این موضوع جذب اعتبارات ملی و تصویب طرحهای زسر بنایی در کمیسون ماده 215 می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد