سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5959
|
18:05 - 1392/11/23
نسخه چاپی

عمران علی محمدی:

22 بهمن امسال روز ایستادگی واوج بصیرت ملت ایران بود

 22 بهمن امسال روز ایستادگی واوج بصیرت ملت ایران بود
عمران علی محمدی گفت: 22 بهمن امسال روز ایستادگی واوج بصیرت ملت ایران بود.

به گزارش ایلام فردا،عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور گسترده و با بصیرت مردم ایلام در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی کرد.

در این بیانیه آمده است:ملت بزرگ و بصیر ایران، روزهای فراوانی را به یاد دارد که در آنها حماسه، بصیرت، آگاهی، ایستادگی در راه حق، دلدادگی به خدای متعال و ایمان به تحقق وعده های الهی و تبعیت از رهبری الهی وحضور به موقع در صحنه موج می زند که حقیقتا" روز 22 بهمن امسال می توان از آن به روز ایستادگی و اوج حضور و بصیرت و اقتدار ملت ایران نام برد.

این بیانیه ادامه می دهد:حضور پرشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پاسخی محکم به یاوه‌سرایی‌ها و گزینه‌‌های روی میز آمریکایی‌ها بود و بار دیگر امیدهای واهی آنان را به باد داد.و یک بار دیگر نشان داد، چقدر آرزوها و خیال‌پردازی‌های ضدانقلاب فراری و تحلیلگران غربی از درک واقعیت‌های ایران و مردمانش به دور است.

علی محمدی در این بیانیه تصریح کرده است:درود ورحمت بیکران خدا بر شما مردم مومن ومتدین ایلام عزیز که یاوه‌سرایی‌ها ی سردمداران کاخ سفید را با حضورحماسیتان ، قدرتمندانه به زباله دان تاریخ کشاندید؛آفرین باد بر شما که چه خوب پیام حضورتان که استقلال، استکبار ستیزی و ولایت مداری و عزت و سر بلندی است به گوش جهانیان رساندید .

در پایان این بیانیه آمده است:به عنوان خدمتگذار شما مردم ، از همه احاد جامعه و اقشار مختلف مردم استان به خاطر حضور حماسی در سالروز پیروزی انقلاب خود و دفاع از اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی تشکر نموده و از همه دستگاهها و عزیزانی که زمینه ی این حضور را فراهم ساختند تشکر مینمایم . امیدوارم به برکت وشکرانه این حضور، روز به روز شاهد ترقی و پیشرفت و آبادانی کشورمان در همه صحنه های جهانی و داخلی باشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد