سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5957
|
13:42 - 1392/11/23
نسخه چاپی

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت/

مراسم معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برگزار شد

مراسم معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برگزار شد
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت،مراسم معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلام فردا،"علی یزدانی ورزنه" معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت،در مراسم معارفه رئیس جدید این سازمان در استان ایلام اظهار داشت: قوانین و مقرراتی که مانع توسعه و سرمایه گذاری در بخش های صنعت، معدن و تجارت اند، باید شناسایی و به مزارتخانه منعکس شده تا در سریع ترین زمان ممکن اصلاح شوند.

وی ادامه داد:همکاری مجلس، دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی نقش تعیین کننده ای در اجرای موفق برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: استان ایلام نیم درصد جواز تاسیس واحدهای صنعتی کشور را در اختیار دارد و همچنین سهم این استان را در صدور پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی 0/7 درصد، اشتغال در بخش صنعت 0/4 درصد، سرمایه گذاری صنعتی 0/3 درصد ، مجوز بهره برداری چهار درصد و گواهی کشف 4/2 درصدمی باشد.

یزدانی ورزنه تصریح کرد: استان ایلام در زمینه توسعه صنعت فرش بافی و صادرات سیمان دارای مزیت نسبی است که می توان از این ظرفیت ها با توجه به وجود مرز گسترده با کشور عراق برای رونق اقتصادی منطقه و اشتغال جوانان جویای کار بهره برد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات علی مهدوی، یارالله نصیری به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام معرفی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد