سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5949
|
17:56 - 1392/11/22
نسخه چاپی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

پیشرفتهای ایران حاصل مقاومت ملت در برابر استکبار است

پیشرفتهای ایران حاصل مقاومت ملت در برابر استکبار است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت:پیشرفتهای ایران حاصل مقاومت ملت در برابر استکبار است.

به گزارش ایلام فردا،علی محمد احمدی نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در اجتماع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن شهرستان آبدانان اظهار داشت:انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت و تلاش مردم غیور ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:نظام سلطه در طول 35 سال گذشته تمام توان خود را بکار برده است تا بتواند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد اما در این راه شکست خورده است.
احمدی افزود: دکترین انقلاب ما برگرفته از کلام وحی است و با سادگی های امامی که ندا و انگیزه و قلبی الهی داشت دنیا را به تحرک درآورد و یک حرکت جدید در مقابل غرب ایجاد کرد.
نماینده مردم آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مقاومت ملت ایران در تاریخ دفاع مقدس و انواع فتنه های مستکبران نشان داد که مردم ما فجر آفرین تاریخ نوین جهان هستند.
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرب و نظام سلطه از منطق ، توانایی و استدلال فرزندان ایران اسلامی هراس دارند و امروز می بینیم که 6 وزیر خارجه برای یک مذاکره سیاسی شتابان به ژنو می آیند.
وی گفت:جشن 22بهمن امسال جشن اقتدار عزت و سربلندی ماست و باید قدر آنچه فرزندان شما بدست آورده اند دانسته شود.
احمدی اضافه کرد:امروز چالش آمریکا این است که ما تنها کشوری هستیم که با توان موشکی می توانیم بدون رصد سامانه های آنها ، در هرجایی آنها را هدف قرار دهیم.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:همه پیشرفتهای ما  دستاورد مقاومت ملت و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
دکتر احمدی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی با انجام دو کار مهم "اشتغال جوانان" و "توازن منطقه ای" می تواند به قدرتی بلا منازعه تبدیل شود .
رئیس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بنا به فرموده مقام معظم رهبری که این دهه ، دهه پیشرفت و عدالت است ، ما باید در این دهه کاری بکنیم که در سایه این پیشرفتها ،همان اندازه که یک شهروند تهرانی از نعمتهای انقلاب برخوردار است یک شهروند آبدانانی و دهلرانی هم برخوردار باشد.
 
 
 

آبدانان نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد