سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5932
|
08:28 - 1392/11/22
نسخه چاپی

لحظه شماری ایلامی ها برای خلق حماسه‌ای دیگر/ گزینه روی میز ایران رونمایی می‌شود

لحظه شماری ایلامی ها برای خلق حماسه‌ای دیگر/ گزینه روی میز ایران رونمایی می‌شود
مردم ولایت مدار استان ایلام همزمان با مردم سایر مناطق ایران اسلامی در شرایطی خود را برای راهپیمایی 22 بهمن و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کنند که قدرت های غربی بار دیگر بر مبنای تحلیل و فرضیه پیش گفته و نخ نما شده خود انتظار دارند 22 بهمن امسال از نظر آنان متفاوت تر از گذشته باشد .
به گزارش ایلام فردا، مردم ولایت مدار استان ایلام همزمان با مردم سایر مناطق ایران اسلامی در شرایطی خود را برای راهپیمایی 22 بهمن و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کنند که قدرت های غربی بار دیگر بر مبنای تحلیل و فرضیه پیش گفته و نخ نما شده خود انتظار دارند 22 بهمن امسال از نظر آنان متفاوت تر از گذشته باشد .
آنها معتقدند فشارهای بین المللی و تحریم های اقتصادی تاثیرات مستقیمی بر حضور مردم در جشن انقلاب خواهد گذاشت آن چیزی که غربی ها در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری امسال نیز همین تحلیل را مطرح ساختند اما نه تنها این پیش بینی ها تحقق نیافت بلکه فراتر از انتظار داخلی نیز انتخاباتی برگزار شد که دنیا را تکان داد و بار دیگر عظمت این انقلاب و استواری مردم ایران را بر اصول شان به اثبات رساند.
در همین رابطه شماری از احزاب و گروه‌های سیاسی همچنین ادارات و دوایر دولتی و شخصیت‌های برجسته استان ایلام با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.
حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه زینب (س)، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه وفاداران انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی کارگران، جمعیت پیروان حضرت زینب (س) و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، حزب ایستادگی و ... از جمله این احزاب بوده است.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت مسلمان ایران اسلامی امسال در شرایطی برای پاسداشت و محافظت از آرمان‌های امام راحل، نظام و انقلاب اسلامی خیابان‌های کشور را به عرصه خروش ده‌ها میلیونی خود مبدل خواهند ساخت، ایامی است که دشمن کینه‌توز برای اجرای نقشه‌های شیطانی خود دست به هر تهدید و اقدامی می‌زند.

وی ادامه داد:بدون شک ملت مسلمان ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده هر گونه فداکاری است و در این راه از ایثار جان خویش نیز دریغ نخواهد کرد.

محمد رضا مروارید استاندار ایلام نیز تاکید کرد:حضور مردم در 22 بهمن پاسخی به گزینه های روی میز آمریکا است.

وی ادامه داد:مردم سرافراز استان ایلام هوشیار، بالنده و بانشاط‌ تر از گذشته در رویداد عظیم یعنی راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند داشت.

مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه ای از تمامی آحاد مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است:از مردم  استان ایلام برای حضور در این عرصه تاریخی دعوت می‌کنیم.

این بیانیه اضافه می‌کند: بی‌تردید حضور با شکوه مردم مسلمان کشورمان در حماسه تاریخی راهپیمایی ملی 22 بهمن بیانگر تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و حمایت از اندیشه سکاندار بزرگ انقلاب، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امروز از ساعت 10 صبح در ایلام و شهرستانهای استان آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان تبلیغات اسلامی استان،مسیر راهپیمایی 22 بهمن در ایلام خیابان آیت‌الله حیدری به سمت چهار راه رسالت و میدان شهید کشوری خواهد بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد