سرویس: استان ایلام
کد خبر: 5895
|
14:26 - 1392/11/20
نسخه چاپی

نامه سرگشاده‌ي تشكل‌هاي دانشجويي استان ايلام خطاب به آقاي هاشمي رفسنجاني/

چرا در برابر طرح (سبدكالاي)دولت تدبير و اميد سكوت كرده ايد؟

چرا در برابر طرح (سبدكالاي)دولت تدبير و اميد سكوت كرده ايد؟
تشكل‌هاي دانشجويي استان ايلام در نامه ای سرگشاده به هاشمی رفسنجانی از سکوت وی در قبال ارائه سبد کالا انتقاد کردند.

به گزارش ایلام فردا،تشكل‌هاي دانشجويي استان ايلام در نامه ای سرگشاده به هاشمی رفسنجانی از سکوت وی در قبال ارائه سبد کالا انتقاد کردند.

در این نامه آمده است:

در ماه بهمن، ماه زدودن نفاق و درويي و زياده طلبي و غفلت و بي‌خبري هستيم؛ماهي كه در آن سرافرازي و عزتمان به بارنشست، ماهي كه امام مهربانمان آن را ماه پيروزي خون  بر شمشير نام نهاد؛بي‌ترديد بهمن دانشكده‌ي عشقي است كه يادآور مي‌شود جز براي رضايت خدا و آسايش خلقش، نه حرف بزنيم، نه سكوت كنيم و نه عملي انجام بدهيم، در اين دانشكده‌ي الهي آموخته‌ايم كه نفس كشيدنمان مديون دم مسيحايي آن سفير سفر كرده‌ي انقلاب است، چه برسد به جايگاه و مقامي كه از صدقه سري آن به جاي خدمت صادقانه بر مردمان اين ديار، خود را طلبكار انقلاب و نظام بدانيم.

این نامه ادامه می دهد:در اين مكتب خدايي بايد ياد گرفته باشيم كه بيدار و هوشيار باشيم، بصير و منصف باشيم، اما از حد و مرز  انصاف خارج نشويم، بايد آويزه‌ي گوشمان كنيم كه آن عزيز سفر كرده، دغدغه‌اي جز حفظ انقلاب و ولايت نداشت بايد ملكه‌ي ذهنمان كنيم كه نبايد ارزشهاي انقلاب را فداي حزب و گروه و مجموعه‌ي دور و برمان كنيم، بايد ياد بگيريم كه فقط بايد سنگ انقلاب و ولايت را به سينه بزنيم ولا غير... هنوز نواي خوش ولي دشمن شكن پير جماران در گوشمان طنين انداز است كه به خنده و وعده وعيدهاي دشمن دل خوش نكنيم و هميشه يادمان بماند كه رابطه‌ي ما و دشمنان، رابطه‌ي ظالم و مظلوم است، و بر اين باور بمانيم كه تا كفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستيم.

تشکل های دانشجویی استان ایلام اضافه کرده اند:همه به ياد داريم كه در دولت آقاي احمدي‌نژاد طرح هدفمندي يارانه‌ها پس از سالها به ثمر نشست و اين طرح هر چند با اشكال و ايرادهايي مواجه بود و هيچكس هم فكر آن نيست،اجرا شد ولي به گفته ي اكثر اقتصاد دانان، دولتهاي قبل جرات اجراي آنرا نداشته اند، اين طرح عظيم بدون ترديد،همراهي و همدلي وتلاش همه مسئولين،بدون دخالت دادن تفكرات جناحي و حزبي و...... را مي طلبيد،ولي متاسفانه نه تنها ياري وكمك در اين راستا مشاهده نشد،بلكه از روي غرض ورزي و بي انصافي آن را نقض كردند وتمام تلاشهاي عده اي در اين صرف شد با بالابردن قيمت ها و احتكار مواد ضروري و مايحتاج مردم،اين طرح عظيم را در منگنه بگذارندو شما جناب آقاي هاشمي آن را نوعي گدا پروري وتوهين به ملت تلقي كرديد وتاجايي كه توانستيدعليه آن زبانا و عملا موضع گرفتيد.

در این نامه تصریح شده است:چرا اکنون در برابر طرح (سبدكالاي)دولت تدبير و اميد سكوت كرده ايد؟ چرا ديگر آن را گدا پروري نام نمي نهي ؟چرا نه اظهارنظري ،نه حرفي،نه شكايتي از اين طرح نداريد؟

در پایان این نامه آمده است:نمي شنوي كه معاندان خارجي در رسانه ها با تمسخر مي گويند كه از پول بلوك شده اي كه پس داده اند،مردم را به نان ونوا رسانده ايد؟چرا شما وديگرنقادان دولت قبل سر در خود فروبرده ايد و دم نمي زنيد؟ چرا لفظ گدا پروري وتوهين به ملت و .......را پيش نمي كشيد؟ نسل ما نسلي بيدار وبصير است وانتظارداردكه جوابي قانع و به دور از غرض ورزي و بي انصافي بشنود.

بي صبرانه منتظريم كه شما وخواص امثال شما اين سكوت معنا دار را بشكنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد