سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4388
|
15:30 - 1392/08/07
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) در جمع نخبگان دانش آموز :

موضع مسئولان نسبت به فتنه ۸۸ معیار ارزیابی عملکرد آنان است

موضع مسئولان نسبت به فتنه ۸۸ معیار ارزیابی عملکرد آنان است
مسئولین باید موضع گیری شفافی در خصوص فتنه ۸۸ و فتنه گران داشته باشند چرا که مردم و رهبری موضعشان در برابر فتنه کاملا مشخص است .

به گزارش ایلام فردا به نقل از خبرگزاری بسیج،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در اولین روز از این هفته، دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر با حجت الاسلام و المسلمین حاج شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دیدار کردند.

دراین برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان علم و دانش را با اهمیت دانست و به دانش آموزان بسیجی توصیه کرد :  به علم و دانش اهمیت بدهید چرا که موفقیت و آینده درخشان شما در گرو داشتن علم و دانش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود : تربیت مقدم بر دانش است چرا که در هر جایی علم بدون تربیت به میدان آمده موجب زیان شده است .

جلیلیان در ادامه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را حضور بسیج دانست و گفت : بسیج در تمام صحنه ها پشت سر ولایت بوده است و این نعمتی بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان در ادامه سخنان خود افزود : هر جای که احساس شده خطری نظام را تهدید می کند بسیج خط مقدم مبارزه با تهدید بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام به جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت : در آن زمان تعدادی به بهانه اینکه در انتخابات تقلب شده در مقابل نظام و رهبری ایستاند اما در انتخابات اخیر معلوم شد که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال تقلب نیست و دوست و دشمن حتی امریکایی ها نتوانستند از این انتخابات ایراد بگیرند و  این امر نشان می دهد ساز و کار نظام همیشه اینگونه بوده است .

شمس الله جلیلیان ادامه داد : جریان فتنه و کسانی که به خیابان ها ریختند یک عده خاص بودند که واقعا از مردم جدا هستند و اینها اهل فتنه نام گرفتند که واقعا نامگذاری بسیار خوبی برای اینهاست .

حاج آقا جلیلیان در این مقوله به بسیجیان اشاره کرد و گفت : در آن برهه بسیاری از مردم و مسئولین در مقابل اهل فتنه ایستادند  که در راس اینها بسیجیان بودند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به وظایف مسئولین در خصوص فتنه 88 اشاره کرد و گفت :  هم اکنون باید در نظر داشته باشیم که کسانی که در سر سفره امام و شهدا هستند و مسئولیتی را در نظام جهموری اسلامی ایران  بر عهده گرفتند یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد این افراد برخورد و نحوه عملکردشان نسبت به فتنه 88 است.

جلیلیان ادامه داد : مسئولین باید موضع گیری شفافی در خصوص فتنه 88 و فتنه گران داشته باشند چرا که مردم و رهبری موضعشان در برابر فتنه کاملا مشخص است .

وی افزود : اهل فتنه کسانی بودند که با دشمنان درجه یک ما یعنی آمریکا و کسانی که به این ملت خیانت کردند هم عقیده شدند و در برابر نظام ایستادند لذا هر کسی بر سرسفره شهدا بعنوان یک مسئول در این مملکت خدمت می کند باید موضع شفاف و محکمی در برابر فتنه داشته باشد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد