سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4322
|
15:14 - 1392/07/30
نسخه چاپی

سردار سید صادق حسینی:

شعار مرگ بر آمریکا برای مردم نهادینه شده است/ عده ای خط امام زدایی را پیگیری می کنند

شعار مرگ بر آمریکا برای مردم نهادینه شده است/ عده ای خط امام زدایی را پیگیری می کنند
سردار سید صادق حسینی گفت:شعار مرگ بر آمریکا برای مردم نهادینه شده است.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان اظهار داشت:13آبان یکی از حوادث بسیار تاریخی و اثرگذاردر انقلاب اسلامی است؛ سه حادثه در 13 آبان اتفاق افتاده که یکی تبعید امام(ره) از ایران در دهه چهل که در واقع سرآغاز حرکت اسلام خواهی و عدالت خواهی و نیز مبارزه با آمریکا بوده است.

وی ادامه داد:این عصر ، عصر مبارزه با ظلم و دیکتاتوری بوده و همه دیکتاتورهای حال حاضر در جهان تحت رهبری آمریکا بر مردمان مظلوم حکومت می کردند و درهمین حال بود که امام (ره) مبارزه با دیکتاتور را در 13 آبان 42 و نیز 13 آبان 57 که دانش آموزان و دانشجویان مبارزه با ظلم و آمریکا را ندا سر می دادند بوسیله دژخیمان مورد حمله قرار گرفتند و در 13 آبان سال بعد دوباره مبارزه مستقیم با آمریکا و تصرف لانه جاسوسی بوسیله دانشجویانی که مورد تأکید صریح و روشن بود ، شکل گرفت و امام (ره) از آن بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در ادامه با اشاره به درخواست برخی از افراد برای حذف شعار مرگ بر آمریکا اضافه کرد:باید به این موضوع اشاره داشت که 13 آبان 59 انقلاب دوم و بهمن 57 ، انقلاب اول بود؛ پس مرگ برآمریکا در واقع یکی از شعارهای اساسی و از ارزش های انقلاب اسلامی است و اگر بخواهیم مبارزه کنیم باید هویتی داشته باشیم و هویت آن مرگ بر آمریکا است .

سردار حسینی تاکید کرد: امام (ره) از روز اول که پرچم نهضت را بدست گرفتند با آمریکا و جهانخواران مبارزه و تا لحظه پایان عمر بابرکت خود هیچگاه از مبارزه ی رو در رو و  مستقیم با آمریکا و نیز در دفاع مقدس که از طرف غربی ها و شرقی ها تحت فشار بودیم و همچنین شهرهای ما زیر بمباران موشک ها بودند ، دست برنداشتند.

وی به برخی سخنان منتسب به حضرت امام (ره) نیز اشاره و تصریح کرد:امروز این حرف هایی که از جانب برخی اشخاص مطرح می شود هیچ سندیتی ندارد و هیچ سندی از امام (ره) نداریم که موافق حذف شعار باشد ، ضمن اینکه شعار مرگ بر آمریکا برای مردم نهادینه شده و کسی به مردم القاء نکرده که شعار مرگ بر آمریکا سر دهند و مردم تشخیص دادند که دشمن ما آمریکا است.

سردار حسینی بیان کرد:باید گفت تاکنون هیچ رابطه مثبتی هم از آمریکا مشاهده نشده که قصد داشته باشیم از این شعار دست برداریم؛ 13 آبان امسال تجلی حضور آحاد مردم در دفاع از انقلاب ، دفاع از امام و شعارهای امام (ره) و مبارزه همیشگی با غرب است و تا زمانی که ظلم است پرچم مبارزه با آمریکا تحت عنوان " مرگ بر آمریکا " نیز وجود دارد. از آنجا که اسرائیل نیز دست نشانده ی آمریکا است ، شعار مرگ بر اسرائیل نیزسر داده می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد