سرویس: سیاسی
کد خبر: 4318
|
13:23 - 1392/07/30
نسخه چاپی

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد/

تشکیل کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی (ره)

تشکیل کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی (ره)
کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اکنون با توجه به مسائل اخیر که عده‌ای از سیاسیون با حمایت مؤسسه حفظ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به نشر خاطرات مجعول از ایشان می‌کنند، این کمیته سعی می‌کند تا به دفاع از اندیشه و خط و راه نورانی آن عزیز سفر کرده همت بگمارد.

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس، کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) اطلاعیه‌ای را صادر کرد که در این اطلاعیه آمده است: بی شک عظیم‌ترین شخصیت تاریخ معاصر که نقش عمیقی در تحولات پس از خود داشت امام خمینی (ره) بود، اما پس از ایشان عده‌ای با نام امام به دنبال تحریف اندیشه و مسیر ایشان یا به دنبال توجیه اغراض سیاسی خود به وسیله نام امام درآمدند.

این اطلاعیه ادامه می‌دهد: در این میان متاسفانه منسوبان امام خمینی(ره) نیز در خانواده به جای پاسداری از آرمان‌ها و بیت امام، ملجأ طرد شدگان ملت و منحرفان شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: مؤسسه حفظ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیز در اختیار جریانات سیاسی تندرو منحرف از اسلام ناب محمدی(ص) درآمد تا خط امام در دامان ملت عزیز و در اندیشه و قلب‌های فرزندان روح الله خمینی(ره) راه خود را بپیماید.

این اطلاعیه می‌افزاید: اکنون با توجه به مسائل اخیر که برخی بازماندگان اقدام به تسریع در تحریف اندیشه‌های امام کرده‌اند و از طرف دیگر عده‌ای از سیاسیون با حمایت مؤسسه حفظ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به نشر خاطرات مجعول و غیر مستند از ایشان می‌کنند کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی (ره) سعی می‌کند تا به دفاع از اندیشه و خط و راه نورانی آن عزیز سفر کرده همت بگمارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: در روزهای آینده اعضای شورای مرکزی کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مسئولان استانی آن به همراه برنامه‌های آینده خدمت ملت عزیز ایران اعلام می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد