سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4276
|
14:28 - 1392/07/27
نسخه چاپی

حاشیه نگاری ایلام فردا از مراسم معارفه استاندار جدید ایلام/

از "چاه خالو علی" بودن پتروشیمی ایلام تا تهدید به شکستن درب اتاق وزیران

از "چاه خالو علی" بودن پتروشیمی ایلام تا تهدید به شکستن درب اتاق وزیران
مراسم معارفه استاندار جدید ایلام که صبح امروز(شنبه) با حضور وزیر کشور در سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایلام فردا،مراسم معارفه استاندار جدید ایلام که صبح امروز(شنبه) با حضور وزیر کشور در سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

*این مراسم در محل سالن فنی و حرفه ای ایلام برگزار شد،عدم اطلاع رسانی در خصوص ورود مدعوین از درب شرقی سالن باعث سرگردانی بسیاری از افراد شد.

*سالن فنی و حرفه ای در همان ساعات آغازین مراسم پر شد و بسیاری از افراد که نتوانسته بودند به موقع در مراسم حضور یابند مجبور شدند به صورت ایستاده نظاره گر مراسم باشند.

*حضور گسترده و پررنگ نیروهای اصلاح طلب استان که از تمامی شهرستانهای تابعه  به این مراسم دعوت شده خیلی از مدیران استان را با تعجب مواجه کرد.

*ساعت 9:10 وزیر کشور به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نیز استانداران جدید و قدیم ایلام در سالن حضور یافتند.

*مراسم با 50 دقیقه تاخیر و  درساعت 9:20 دقیقه رسما با آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد.

*پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی،معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به عنوان اولین سخنران پشت تریبون قرار گرفت و به حضار خیر مقدم گفت.

*بازار توزیع هفته نامه های استان که شماره های اخیر خود را به انتخاب استاندار جدید ایلام اختصاص داده بودند بسیار داغ بود.

*احمدی استاندار جدید فارس به همراه دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از دیگر حاضران در مراسم بودند.

*خوشامدگویی طولانی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و نیز استفاده بسیار زیاد وی از کلمه"وزیر فرهیخته"که به وزیر کشور اطلاق می کرد موجب جلب توجه شرکت کنندگان در مراسم شد.

*بهرام نیا در قسمت پایانی سخنان خود از وزیر کشور با نام "فضلی رحمانی"یاد کرد.

*سخنان دکتر احمدی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی و نیز رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص تغییرات پیاپی در راس استانداری ایلام با تشویق حاضران مواجه شد.

*احمدی نسبت به تبعیض های موجود در خصوص اختصاص اعتبارات به استانها هم واکنش نشان داد که با احسنت گفتن حاضران و تشویق آنان مواجه گردید.

*عباس زاده مشگینی استاندار قدیم ایلام در ابتدا وقت خود را به نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی اختصاص داد که با مخالفت آنان مواجه شد.

* عباس زاده مشگینی از همه مردم استان ایلام به خاطر کوتاهی در انجام وظایفش عذرخواهی کرد.

*استاندار قدیم ایلام از آررزوهای خود در ایلام نیز گفت:آرزو داشتم به دیدار تمامی خانواده های شهید ایلام بروم و آرزو داشتم که در مراسم افتتاح فاز اول پتروشیمی ایلام شرکت کنم.

*وی در سخنان پایانی خود گفت:یک مروارید آوردید و یک سنگ ریزه را برداشتید(خنده حضار)

*وزیر کشور در سخنان خود نسبت به سخنان احمدی واکنش نشان داد و به وی گفت:بهتر بود این موضوع را در مجلس پیگیری می کردید.

*وزیر کشور به همراه نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از استاندار قدیم ایلام تقدیر و حکم جدید استاندار ایلام را به وی اهدا کردند.

*محمد رضا مروارید قسمتی از وقت خود را به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داد.

*عدم سخنرانی آیت الله طاهری در این مراسم از نکات جالب توجه بود.ظاهرا وی از سخنرانان اصلی این مراسم بود!!!

*عمران علیمحمدی نماینده مردم ایلام در مجلس ضمن اشاره به مشکلات استان از اینکه پتروشیمی ایلام در بورس به مزاییده گذاشته شده انتقاد کرد و گفت:پتروشیمی ایلام مانند "چاه خالو علی"است که هرچی پول می ریزی تمام نمی شود.

*علیمحمدی به استاندار جدید ایلام گفت:باید به همراه نمایندگان هر هفته به دیدار وزیران برود و اگر درب اتاق وزیری بسته باشد آن را خواهیم شکست.(تشویق حضار)

*شوهانی دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم با سخنان کوتاهی خواستار شهرستان شدن چوار و هلیلان شد.

*استاندار جدید ایلام آخرین سخنران این مراسم بود،محمد رضا مروارید در ابتدای سخنان خود گفت:همه موضوعات را دوستان مطرح کردند و چیزی نمانده که من بگویم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد