سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4273
|
12:56 - 1392/07/27
نسخه چاپی

در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام صورت گرفت/

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان از تغییرات پیاپی در استانداری ایلام

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان از تغییرات پیاپی در استانداری ایلام
رئیس مجمع نمایندگان استان از تغییرات پیاپی در استانداری ایلام انتقاد کرد.

به گزارش ایلام فردا،دکتر علی محمد احمدی نماینده مردم دهلران،آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام ضمن انتقاد از جابجایی های زیاد صورت گرفته در راس مدیریت استان اظهار داشت:در طول 35 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد این بیستمین استانداری است که در ایلام به فعالیت مشغول می شود؛یعنی به طور میانگین هر یک سال و نیم یک استاندار جدید.

وی ادامه داد:برخی این تغییرات را گردش نخبگان و عده ای هم بی ثباتی در مدیریت عنوان می کنند،اما من به این تغییرات گسترده حس خوبی ندارم.

وی در ادامه به مشکلات استان ایلام اشاره کرد و گفت:ما در استان ایلام در مهاجرت معکوس مقام اول کشور را دارا هستیم؛این نوع مهاجرت مخصوص نخبگان است به طوری که نخبگان استان ایلام در حال حاضر در دیگر مناطق کشور به غعالیت مشغول بوده و استان از نعمت آنها محروم است.

احمدی ادامه داد:استان ایلام بالاترین نرخ بیکاری و شاخص فقرو فلاکت را دارا می باشد و الان هم در زمینه تغییرات استانداران مقام دوم را دارا می باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد شدید از بی توجهی دولتها به استان ایلام گفت:ما تاکنون 16 مکاتبه بی جواب در خصوص زلزله بخش مورموری و سرابباغ،خشکسالی در مهران و صاعقه های شهرستانهای سیروان و چرداول داشته ایم که همه بی جواب مانده و کسی جوابگوی ما نیست.

وی ادامه داد:دولت از محل بند ب برای حوادث غیر طبیعی در سال 91 مبلغ 400 میلیارد تومان در اختیار وزارت کشور قرار داده که تاکنون یک ریال این مبلغ برای حوادث پیش آمده در استان پرداخت نشده است.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:ما به انتخاب دولت تدبیر و امید و وزیر کشور احترام می گذاریم اما ما، مار گزیده ایم و دیگر تحمل بی عدالتی موجود را نداریم.

احمدی تصریح کرد:توقع داریم که استاندار ایلام همراه با ما در وزارت خانه ها حضور یابد و مشکلات استان را پیگیری و رسیدگی نماید.

لازم به ذکر است که سخنان دکتر احمدی با حمایت و تشویق های حاضران در مراسم مواجه گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد