سرویس: ورزشی
کد خبر: 4254
|
08:08 - 1392/07/25
نسخه چاپی

به مناسبت هفته تربیت بدنی/

150 برنامه ورزشی فرهنگی در ایلام برگزار می شود

150 برنامه ورزشی فرهنگی در ایلام برگزار می شود
به مناسبت هفته تربیت بدنی،150 برنامه ورزشی فرهنگی در ایلام برگزار می شود.

به گزارش ایلام فردا،فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت:برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از فردا(جمعه)همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز می شود.

وی ادامه داد:شرکت ورزشکاران در آیین نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، ورزش صبحگاهی ویژه آقایان و بانوان، همایش پیاده روی و مسابقه های تیراندازی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان از جمله برنامه های این هفته است.

فتاحی اضافه کرد: برگزاری مسابقه در رشته های مختلف ورزشی، همایش کوهپیمایی عمومی و جشنواره های بومی محلی از دیگر برنامه های تدوین شده این هفته است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:برگزاری همایشهای پیاده روی خانوادگی همزمان در کلیه شهرستانهای استان ایلام ، ارائه گزارش و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان به مردم و آشنایی مردم با با نقش ورزش در سلامت جامعه از طریق ارائه مقالات ورزشی از برنامه های این هفته می باشد.

فتاحی تجلیل از پیشکسوتان رشته های ورزشی، قهرمانان ملی و مربیان برتر استان راز دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان ایلام عنوان کرد.

وی افزود: تلاش شده که جامعه ورزشی استان بتوانند در این ویژه برنامه ها شرکت همه جانبه ای داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد:از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه هر سال به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی با عنوان هفته تربیت بدنی نام برده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد