سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4092
|
11:30 - 1392/07/09
نسخه چاپی

اختصاصی ایلام فردا/

سازهای اختلاف در اردوگاه اصلاح طلبان استان کوک می شوند

سازهای اختلاف در اردوگاه اصلاح طلبان استان کوک می شوند
در روزهای اخیر صداهای بسیار اختلاف برانگیزی در اردوگاه آنان شنیده می شود به طوری که هر کدام از آنها ساز خود را می نوازد.

به گزارش ایلام فردا،اصلاح طلبان استان ایلام که همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نفسی تازه گرفته اند،با رایزنی های مختلف در صدد کسب پست های مدیریتی و حساس استان هستند.

شاید در نگاه اول این نظر وجود داشت که این افراد هماهنگی بسیار خوبی با هم خواهند داشت به طوری که هیچ اختلافی بین آنها به وجود نیاید.

اما در روزهای اخیر صداهای بسیار اختلاف برانگیزی در اردوگاه آنان شنیده می شود به طوری که هر کدام از آنها ساز خود را می نوازد.

در جلسه ای که اخیرا در یکی از شهرستانهای شمالی استان برگزار شده،نماینده اصلاح طلب اسبق استان در بین هم فکران خود با بیان اینکه رابطه بسیار خوبی با یکی از معاونین رئیس جمهور دارد،بیان می کند:تمامی تلاش خود را برای روی کار آمدن افراد نزدیک به خود در پست های مدیریتی به کار خواهم بست.

این نماینده اسبق اضافه می کند:با معاون رئیس جمهور در حال رایزنی هستم تا برخی از این افراد را در پست های حساس به کار بگیریم.

در کنار این رایزنی ها ،فعالیت عضوهای سابق انجمن اسلامی دانشگاه ایلام نیز شدت بیشتری به خود گرفته است.

در جدیدترین جلسه این افراد که در یک کانون تازه تاسیس برگزار شده،یکی از این افراد به عنوان رابط در دانشگاه ایلام معرفی شده است.

این رابط وظیفه دارد که انجمن اسلامی دانشگاه ایلام را سر و سامان داده و به عضو گیری دانشجویان هم فکر خود اقدام نماید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد