سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3549
|
19:12 - 1392/05/28
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) خبر داد/

برگزاری یادواره شهدای مخابرات در ایلام

برگزاری یادواره شهدای مخابرات در ایلام
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) از برگزاری یادواره شهدای مخابرات در ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) عصر امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی یادواره شهدای مخابرات با بیان این مطلب، اظهار کرد: یادواره شهدای مخابرات استان ایلام با پیگیری های انجام شده، 20شهریور ماه سال جاری در ایلام برگزار می شود.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین هدف برگزاری یادواره این یادواره عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره های تخصصی شهدا و تبیین نقش واحدهای تخصصی مثل مخابرات در 8 سال دفاع مقدس می تواند تاثیر بسیار خوبی در انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان امروز داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با بیان اینکه باید یاد شهیدان به خصوص شهدای مخابرات را گرامی و آنها را الگوی خود قرار دهیم، ابراز کرد: شهدای مخابرات واقعا در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و رشادتهای بی نظیر خود خدمات برجسته ای را تمامی رزمندگان و مردم ایران ارائه نمودند.

طهماسبی با اشاره ضرورت شناسایی تعداد و آمار شهدا و جانبازانی که در دوران دفاع مقدس در این عرصه حضور داشته اند، یادآور شد: تعداد 44 نفر شهید سپاه پاسداران، یک شهید از مجموعه پست، 2 شهید از مجموعه مخابرات و در مجموع 47 نفر شناسایی شده است.

وی، با بیان اینکه تعداد 672 نفر از پیشکسوتان عرصه مخابرات نیز شناسایی شده است، گفت: برای برگزاری این یادواره جلسه هایی با فرمانده سپاه استان و مسئولان شرکت های مخابرات، پست و ارتباطات و زیرساخت برگزار و به منظور بررسی چگونگی اجرای یادواره برنامه های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد