سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28268
|
07:18 - 1396/05/23
نسخه چاپی

با هدف محرومیت زدایی صورت گرفت؛

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای محروم ایوان + تصاویر

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای محروم ایوان + تصاویر
اردوی جهادی دانشجویی دانشگاه پیام نور ایوان با هدف محرومیت زدایی در روستای ونیت این شهرستان برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر،اردوی جهادی  دانشجویی دانشگاه پیام نور ایوان در روستای ونیت برگزار شد.

 در حاشیه این اردو "مهدوی"؛ مسئول بسیج دانشجویی  شهرستان ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی پایگاه شهیدقدرت الله دلاوری دانشگاه پیام نورواحدایوان ازتاریخ ۱۱لغایت ۲۱ مرداد ماه امسال به مدت ۱۰ روزدرمدرسه شهید حر درروستای ونیت اقدام به برگزاری اردو  نمود .

مهدوی با اشاره به عرصه های فعالیت این دانشجویان در این روستا گفت:فعالیت دانشجویان در این روستا درعرصه های فرهنگی،آموزشی واقتصاد مقاومتی وشناسایی محورومین بوده است.

وی افزود:در این طرح 80نفر ازدانشجویان بسیجی  به مدت 10روزشرکت کردند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو را تقویت روحیه بنیادی و معنوی دانشجویان عنوان کردوافزود: دانشگاه پیام نور شهرستان ایوان هر ساله عده‌ای از دانشجویان را به اردوهای جهادی در راستای کمک به مناطق محروم شهرستان  اعزام می‌کند.

مسئول بسیج  دانشجویی دانشگاه پیام نور ایوان با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان به صورت خودجوش در این اردوهای جهادی شرکت می‌کنند، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه نقش مهمی در برگزاری اردوهای جهادی دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در این اردوها خدمات عمرانی، بهداشتی و فرهنگی و آموزشی به مردم ارائه خواهند داد، اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و آشنایی جوانان و دانشجویان با قشر ضعیف برگزار می شود.

 

 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد