سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2821
|
15:52 - 1392/03/26
نسخه چاپی

بیانیه مشترک دو تن از منتخبین شورای شهر ایلام

بیانیه مشترک دو تن از منتخبین شورای شهر ایلام
صادق نورمحمدی و عبدالنور نیک خلق،دو تن از منتخبین شورای شهر ایلام با انتشار بیانیه ای مشترک از مردم ایلام قدردانی کردند.

به گزارش ایلام فردا،صادق نورمحمدی و عبدالنور نیک خلق،دو تن از منتخبین شورای شهر ایلام با انتشار بیانیه ای مشترک از مردم ایلام قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است:اینک که به یاری خداوند بزرگ، حماسه­ی بزرگ ملت ایران رقم خورده، و اتحاد ملّی و مردم­سالاری دینی به زیباترین شکل عینیت یافته است، بعد از حمد حق و اظهار خاکساری در پیشگاه بلندش، به پاس توفیقی که به برادارن و فرزندان شما در انتخابات چهارمین دوره­ی انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام­ عطا فرموده، برخود لازم می­دانیم که در قالب این کلمات، شرح قدردانی و سپاس­گزاری خود را به محضر عموم مردم شهر ایلام، خاصه ایلات و طوایف و اقشار و اصناف و دوستان و آشنایان و همفکران و همراهان عزیزی که لطف کرده و کریمانه اینجانبان را در این آزمون یاری دادند، عرضه و ابراز داریم.

این بیانیه ادامه می دهد:توزیع آرا نشان می­دهد که نه تنها ایل ما،که حمایت و تایید دیگر ایلات و طوایف و محلات و اقشار، پشتوانه و بدرقه­ی راه ما بوده، و این نکته نشان از این دارد که «ایلام، ایل ما است» و شهروندان ایلامی پرواز در فضای دلگشای همدلی و یگانگی را بر محصور ماندن در پیله­ی تنگ قبایلی ترجیح می­دهند و می­باید این رشد و توسعه­ی فرهنگی را به فال نیک گرفت و آن را به مثابه­ی پشتوانه­ی ارجمندی برای کار و کوشش در جهت خدمت به شهر و شهروندان تلقی کرد.

در این بیانیه تاکید شده است:نیک آگاهیم که اعتماد مردم، مسئولیت و رسالت سنگینی را بردوش ما نهاده، و می­باید در خور اعتماد شهروندان در چارچوب اختیارات و امکانات، برای عمران و آبادانی و بهکامی شهر ایلام و همشهریان عزیزمان بکوشیم و ان­شاءالله دوشادوش دیگر عزیزانی که به شورای شهر راه یافته­اند، به­دور از هر گونه جزءنگری و خود­محوری، و با تکیه­ی راسخ بر اخلاق­گرایی، در جهت خدمت به عموم توفیق داشته باشیم و بی­گمان خود را مکلف می­دانیم که از تجارب کارآزمودگان و اهل فکر و فن و فرهنگ، و نیز از برنامه­ها و ارشادات دیگر نامزدهایی که فرصت حضور در شورای شهر را نیافته­اند، استفاده­ی بهینه کنیم. 

در پایان این بیانیه آمده است:و سخن آخر این که در مدتی که فعالیت­های انتخاباتی جریان داشت، عزیزان بسیاری اعم از همفکران و آشنایان و بزرگان بسیاری لطف کرده، و شبانه­روز یار و یاورمان بوده­اندکه فروتنانه سپاس­شان می­گزاریم و شرمنده­ی زحماتشان هستیم. بادا که خداوند بزرگ به ما توفیق خدمت به همشهریان عزیز عنایت فرماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد