سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28190
|
15:15 - 1396/05/17
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

آمار جرایم امنیتی در استان ایلام صفر است

آمار جرایم امنیتی در استان ایلام صفر است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اشراف اطلاعاتی و تمرکز بر کانون‌های جرم از اولویت‌های پلیس در استان ایلام است.

به گزارشايلام بيدار ، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی و تمرکز بر کانون‌های جرم از اولویت های پلیس در استان ایلام است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حاشیه شهرها بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب برای مجرمان ناامن خواهد شد و در این راستا ۱۵ ایستگاه پلیس در این مناطق ایجاد شده است.

وی با اشاره به تجهیز پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان امسال بطور جدی دنبال می‌شود، ادامه داد: ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر امسال در استان کشف و ۵۶۶ نفر دستگیر شدند.

این فرمانده ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات سلاح جنگی و شکاری و کاهش ۱۱ درصدی نزاع دسته جمعی در استان خبر داد و افزود: ۱۷ هزار و۴۵۷ فقره پرونده قضایی در کلانتری‌های استان تشکیل شده است.

یاری با بیان اینکه آمار جرایم امنیتی در استان ایلام صفر است، تصریح کرد: ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق امسال در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همچنین ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار نفر پارسال در ایام اربعین از مرز مهران تردد کردند که امسال پبش بینی می‌شود ۴۰ درصد زایران از این مرز عبور کنند.

وی ادامه داد: در اربعین سال گذشته ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مرکز مونیتورینگ به منظور پایش تصویری مراسم اختصاص یافت.

یاری با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، تصریح کرد:  گروهک‌های تکفیری و تروریستی تلاش کردند در آستانه مراسم تنفیذ ریاست جمهوری تیم‌هایی را به کشور برای خرابکاری و انجام اعمال تروریستی وارد کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و منهدم شدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد