سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67368
|
00:16 - 1403/07/07
نسخه چاپی

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام مطرح کرد:

کارخانه کاغذ سنگی تحولی در اقتصاد ایلام

کارخانه کاغذ سنگی تحولی در اقتصاد ایلام
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام گفت: پروژه کاغذ سنگی شهرستان چرداول می‌تواند به عنوان یک گام مؤثر در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی استان ایلام محسوب شود.

رضا محمدرحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» درباره کارخانه کاغذ سنگی چرداول و روند پیشرفت آن توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به زمان‌بندی بهره‌برداری از این کارخانه گفت: کارخانه کاغذ سنگی چرداول تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. خوشبختانه روند ساخت این پروژه با تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری شرکت شستا در زمان مناسبی تکمیل شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام همچنین به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: تا کنون ۳۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و از طریق دولت نیز ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات واگذار شده است. با بهره‌برداری از این کارخانه، زمینه اشتغال برای ۸۵ نفر فراهم خواهد شد.

محمدرحیمی در ادامه به پیشرفت فیزیکی پروژه اشاره کرده و گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و استقرار ماشین‌آلات دارد. مابقی کارها نیز تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان از بازدیدهای مسئولان استان از کارخانه کاغذ سنگی خبر داد و گفت: حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، به همراه شهریار عباسی، معاون اقتصادی استاندار، و دیگر مدیران محلی از بارها از این کارخانه بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند ساخت و تکمیل این پروژه قرار دارند.

محمدرحیمی تأکید کرد: این پروژه می‌تواند به عنوان یک گام مؤثر در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی استان ایلام محسوب شود و امیدواریم که با بهره‌برداری از آن، تحولی در بازار کار منطقه ایجاد شود.

 

انتهای خبر/ر 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد