سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28171
|
10:49 - 1396/05/17
نسخه چاپی

ترم تابستانه داغ در دانشگاه آزاد ایلام

ترم تابستانه داغ در دانشگاه آزاد ایلام
به نظر برخی دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام ترم تابستانه به مدد مشکلات در سیستم سرمایشی ساختمان به معضلی تبدیل شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد؛ این روزها که گرمای داغ تابستان امان همه را بریده و هر روز گرم تر از روز قبل می شود و بسیاری از مناطق گرمای بالای 50درجه را هم تجربه کردند، نبود  وسایل سرمایشی یا خراب شدن آنان معضلی است که در این وانفسا آدمی را به مرز جنون می کشاند.

صد البته که اگر دانشجو باشی و ترم تابستان باید سرکلاس درسی بنشینی که تنها راهکار خنک شدن کلاس هم باز کردن پنجره ای است که هر چند دقیقه یک بار نسیمی داغ و سوزان را وارد کلاس نماید که نشان دهد باید بسوزی و بسازی.

 اما گرما به حدی آزار دهنده است که دانشجویان دانشگاه آزاد به مدد شبکه‌های اجتماعی، مشکل سرمایشی دانشگاه رافریاد کردند که ظاهراً با وجود گرمای شدید هوا، سیستم سرمایشی دانشگاه ازکار افتاده و دانشجویان کلاس های خود را در دمای حدود 49 درجه برگزار می کنند !

یکی از این دانشجویان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ترم تابستانه امسال واقعا تابستانه است ! دمای بیرون و داخل دانشگاه تقریبا یکی است و اگر در بیرون از دانشگاه درس میخواندیم تفاوتی با داخل نداشت.

وی با بیان اینکه در این گرما گوش دادن و نشستن سر کلاس به شکنجه می ماند، گفت سیستم سرمایشی کار نمیکند و انگار فقط کلاس های طبقه اخر دانشگاه کولر دارند با اینکه تمامی کلاسها در طبقه های پایین برگزار می شود.
جالب تر آنکه برای کل دانشگاه فقط یک کولر در داخل سالن همکف قرار داده شده که نتها خنک کننده گی ندارد بلکه باعث دم کردن هوای سالن شده است.

 سیستم سرمایشی دانشگاه صحیح و سالم است

"حیدری زرنه" معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد در خصوص وضع سرمایشی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد به خبرنگار ایلام رصد گفت: سیستم سرمایشی ساختمان دانشگاه سالم است و از نوع چیلر می باشد، شاید دریچه بعضی از کلاسها مسدود باشد ولاغیر سیستم دانشگاه صحیح و سالم است

وی اظهار کرد: سیستم خنک کننده پس از روشن شدن تمامی ساختمان را نیز به صورت یکنواخت خنک می کند، اما ممکن است به علت دمای زیاد هوا نیز از قدرت سیستم کاسته شده باشد

حیدری زرنه افزود: مسئول کلاس ها بایستی کمی ها و کاستی ها را به ما ارجاع دهند، اگر چنین مشکلاتی نیز باشد  پیگیری خواهد شد.

 
انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد