سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28115
|
00:23 - 1396/05/15
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام منهدم شد

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام خبرداد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حمید فتاحی"، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: درپی دریافت گزارشات موثق مبنی بر تشکیل یک باند خلافکار وتوزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات ایلام مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد : مأموران اطلاعات وتجسس کلانتری۱۲ با همکاری خوب مردم و اشراف اطلاعاتی توانستند مخفیگاه این باند خلافکار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر وروانه زندان کنند.

فتاحی افزود : در این مأموریت تعداد سه نفر خلافکار وتوزیع کننده مواد مخدر ومقادیر قابل توجهی موادمخدر صنعتی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، یک دستگاه گنجیاب، تعداد۱۲ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، و....از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد: این سه نفر شامل دو مرد ویک زن جوان اهل یکی از استانهای همجوار با تشکیل یک باند سه نفره در امر انواع خلافکاری از جمله توزیع موادمخدر-اغفال دانشجویان دختر وگرفتار کردن آنها در دام اعتیاد، حفاری غیر مجاز و ربودن میراث فرهنگی ، خرید وفروش سلاح ، فساد و... فعالیت داشتند.

فتاحی در پایان تصریح کرد : هر شهروند در قبال سلامت جامعه مسئول است وشایسته است به محض مشاهده اینگونه جرائم ویا کسب اطلاع در این موارد، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ویا با مراجعه حضوری به پلیس گزارش نماید تا از گسترش آلودگی وآسیب های اجتماعی به سرعت جلوگیری به عمل آید.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد