سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28092
|
11:05 - 1396/05/14
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با ایلام بیدار:

اقدام شجاعی و حاج صفی مورد پذیرش جامعه ورزش نیست

اقدام شجاعی و حاج صفی مورد پذیرش جامعه ورزش نیست
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از همان ورزشکارانی است که در رویارویی با حرف اسرائیلی خود از ادامه مسابقات جهانی کشتی در کشور سوئد در دهه 70 انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، مرحله سوم بازیهای مقدماتی لیگ فوتبال اروپا، تیم پانیونیوس یونان به مصاف مکابی نماینده رژیم صهیونیستی رفت؛ حسایت این بازی به دلیل حضور احسان حاج صفی و مسعود شجاعی، دو ملی پوش این تیم در روزهای اخیر شدت بالایی گرفت تا اینکه، حاج صفی و شجاعی نیز مانند همه ورزشکاران ایرانی که در موقعیت اینچنین قرار گرفته بودند، از رویارویی با این حرف اسرائیلی انصراف ندهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از همان ورزشکارانی است که در رویارویی با حرف اسرائیلی خود از ادامه مسابقات جهانی کشتی در کشور سوئد در دهه 70 انصراف داد.

"بهروز حیدرزاده"، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص اقدام دو فوتبالیست کشورمان در رویارویی با حریف اسرائیلی گفت: در مسابقات جهانی کشتی در کشور سوئد و در دهه 70 که در مرحله نیمه نهایی در مواجه با حریف اسرائیلی از ادامه مسابقات انصراف دادم.

وی اظهار کرد: با توجه به اعتقاداتی که در حوزه مبارزه با استکبار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی و به خصوص دفاع از مردم مظلوم فلسطین داریم انصراف خود را اینگونه اعلام کردم که چنین کشوری را به رسمیت نمی شناسیم و از رویارویی با این حرف خودداری کردم.

این مسئول در خصوص اقدام دو فوتبالیست کشورمان در رویارویی با حریف اسرائیلی نیز افزود: این قبیل بازی ها چون باشگاهی است و قراردادی که با کشورهای اروپایی دارند بایستی ابتدا به ساکن حتما در قراردادهای خود این موضوع را قید می کردند که با توجه به اعتقادات از رویارویی با حریف اسرائیلی سر باز می دهند.

حیدرزاده ادامه داد: بالاخره ما هم در مسابقات جهانی در سوئد می توانستیم با حریف اسرائیلی مبارزه کنیم اما با توجه به پایبندی به نظام و ارزش ها این کار را انجام ندادیم لذا این دو فوتبالیست می توانستند از این رویارویی انصراف می دادند و بیشتر از اینکه قید قرارداد خود را می زدند نبود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: در دوران طلایی که 12 الی 13 بار به تیم ملی دعوت شدم فرصت های بسیار زیادی برایمان پیش آمد و قراردادهای خوبی به وجود آمد اما با هیچ عنوان و قیمتی حاضر به انجام چنین کاری نشدیم.

وی تأکید کردک در این گونه موارد باید منافع کشور را در نظر گرفت لذا این دو فوتبالیست می توانستند از قرارداد خود صرف نظر می کردند و حمایت های خود را در خصوص مبارزه با استکبار عملی می کردند چرا که همه ما به خصوص ورزشکاران باید ادامه دهنده این راه عظیم باشیم نه آنکه به خاطر مبلغ قرارداد به هر قیمتی چنین اقدامی انجام دهیم و بایستی برای همیشه انصاراف از رویارویی با حریفان اسرائیلی باید استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد