سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2796
|
10:11 - 1392/03/24
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان پس از شرکت در انتخابات:

نامزدهای انتخاباتی درنتایج آرا به قانون تمکین کنند

نامزدهای انتخاباتی درنتایج آرا به قانون تمکین کنند
نماینده ولی فقیه در استان پس از شرکت در انتخابات گفت:نامزدهای انتخاباتی درنتایج آرا به قانون تمکین کنند.

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود در شعبه دانشگاه علوم پزشکی شهر ایلام گفت: مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات امروز اعتقاد راسخ خود را به مبانی ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند.

وی افزود: خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری توسط مردم باید به عنوان رسالتی بزرگ قلمداد شده و در راستای تحقق آن تلاش شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم ایران باید با حضور پرشور و انتخاب اصلح به فرمان و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی برای ناامید کردن دشمنان و مخالفان نظام اسلامی پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن توصیه به کاندیداها و طرفداران آنها به قانون گرایی گفت:مهمترین نکته در انتخابات،قانون گرایی است،مردم بدانند نظام جمهوری اسلامی همیشه امانت دار آرا آنها بوده و تک تک رای های مردم را صیانت کرده است.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد:نامزدهای انتخاباتی باید بیشتر از همه به قانون تمکین کنند و همه مردم و طرفداران کاندیداها باید به نتایج آرا به قانون تمکین کنند.

وی ضمن دعوت مجدد مردم استان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای بیان کرد:مردم استان ایلام امروز به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنند و برای احیای ارزشهای دینی و انقلابی لازم است همه در انتخابات حضور داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد