سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24184
|
21:14 - 1395/09/17
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام در پاسخ به ایلام بیدار:

20 میلیارد در ردیف بودجه 96 به اربعین اختصاص یافت

20 میلیارد در ردیف بودجه 96 به اربعین اختصاص یافت
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: این رقم ویژه و خاص استان ایلام است به طوری که حتی ارتباطی به استان خوزستان ندارد و در دقیقه 90 به بودجه سال 96 اضافه شد.

"شاپور پولادی"، معاون عمرانی استانداری ایلام در نشست خبری تشریح خدمات ستاد اربعین در پاسخ به سوالایلام بیدارمبنی بر رقم اربعین در بودجه سال 96 به استان ایلام گفت: رقم زیرساخت های اربعین در بودجه سال آینده 20 میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: این رقم ویژه و خاص استان ایلام است به طوری که حتی ارتباطی به استان خوزستان ندارد که توسط مسئولان استان پیگیری و در دقیقه 90 به بودجه سال 96 اضافه شد.

این مسئول در ادامه  از مطالعه طرح جامع اربعین در مهران خبر داد و اظهار داشت: با مذاکره با شرکت های مهندسین مشاور در حال بررسی موضوع هستیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: در این طرح، موضوعات مختلف با مدیریت اربعین در تمام ابعاد مورد بررسی قرار می گیرد و اقدامات مرتبط با اربعین، براساس خروجی این مطالعات انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص برنامه های استان برای توسعه زیرساخت های مسیرهای تردد زائران ابراز داشت: مشکل اصلی زیرساخت های جاده ای در مسیر تردد زائران را مسیر صالح آباد- مهران دانست و گفت: تعریض این مسیر براساس مناقصه به شرکت خاتم الانبیاء واگذار شده است و در حال حاضر براساس برنامه تهیه شده، جلو هستیم و هم اکنون دستگاههای راهسازی در حال فعالیت هستند.

وی همچنین گفت: در زمان منتهی به اربعین امسال با استفاده از اعتبارات ملی، 16 کیلومتر از مسیر چهار خطه شد و چهار خطه کردن کل مسیر ایلام- مهران در دستورکار است.
پولادی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های استان ایلام و سوانح رخ داده در ایام اربعین گفت: با اتخاذ تمهیدات مناسب، شاهد کاهش 55 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام اربعین بودیم.
وی از اقدامات زیرساختی مناسب در مرز چیلات خبر داد و گفت: تاکنون 12 کیلومتر از مسیر مرز چیلات آسفالت شده، برق، آب و فیبر نوری آن تأمین شده و محوطه سازی آن نیز انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد