سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24139
|
13:07 - 1395/09/15
نسخه چاپی

در دانشکده علوم قرآنی ایلام؛

نشست هم اندیشی وقف و روز دانشجو برگزار شد

نشست هم اندیشی وقف و روز دانشجو برگزار شد
نشست هم اندیشی وقف، علم و فناوری به مناسبت هفته وقف و روز دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه ايلام بيدار، نشست هم اندیشی وقف، علم و فناوری به مناسبت هفته وقف و روز دانشجو صبح امروز (دوشنبه) در دانشکده علوم قرآنی ایلام برگزار شد.    

حجت الاسلام شهیدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در این برنامه با اشاره به هفته وقف بر لزوم ترویج این مهم در جامعه تأکید کرد.

وی گفت: هفته وقف در واقع بهترین فرصت برای تبلیغ این فریضه است تا بتوانیم در بین آحاد و اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان آن را نهادینه کینم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در ادامه ضمن تبریک 16 آذر و روز دانشجو، نقش دانشجو و دانشگاهیان در تحقق وقف در جامعه را مهم ارزیابی کرد.

دانشجو قلب تپنده یک جامعه است

حجت الاسلام نوری معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم قرآنی ایلام نیز در این همایش گفت: برنامه امروز با همت دانشکده علوم قرآنی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: دانشجو قلب تپنده یک جامعه است و جامعه ای که دانشجویان پویا و فعال داشته باشد آن جامعه زنده و بالنده است.

نوری افزود: از آنجا که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث مطالبه گری دانشجویان است لذا مسئولان دانشگاه باید در این جهت حرکت کنند.

معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی ایلام ادامه داد: بدون شک باید دانشگاه ها فضای لازم برای مطالبه گری دانشجویان که یکی از موضوعات بسیار مهم است را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد