سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24138
|
12:22 - 1395/09/15
نسخه چاپی

عضو شورای شهر ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

اخذ وجه در رفوژ بلوارها توسط پارکبان ها ممنوع است/ نیم ساعت اول پارک، رایگان است

اخذ وجه در رفوژ بلوارها توسط پارکبان ها ممنوع است/ نیم ساعت اول پارک، رایگان است
عضو شورای شهر ایلام گفت: شهروندان در صورت اخذ وجه توسط پارکبان ها در قسمت رفوژ بلوارها می توانند به سازمان تاکسیرانی ایلام شکایت کنند.

"هادی کرمی"، عضو شورای شهر ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، در رابطه با گزارش ایلام بیدار مبنی بر دردسر شهروندان ایلامی با پارکبان ها گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک برخی خیابان های شهر ایلام در حوزه طرح مذکور قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: در واقع هدف از اجرای این طرح کنترل ترافیک است و با توجه به اینکه در گذشته این کار در شهر ایلام انجام گرفت و باعث شد تا 20 درصد مردم نسبت به بیرون آوردن وسایل نقلیه خود به شهر پرهیز کنند لذا خیابان های جدید به این طرح اضافه شده اند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه خیابان هایی که شامل این طرح می شود را شورای ترافیک مشخص کرده است، افزود: شورای شهر در این راستا هزینه آن را تصویب کرده و در ازای هر ساعت مبلغ 500 تومان از هر وسیله نقلیه اخذ می شود؛ اگر چه در این مصوبه آمده است که نیم ساعت اول پارک خودروها رایگان است و پارکبان ها حق اخذ وجه در این مدت از شهروندان را ندارند.

عضو شورای شهر ایلام در رابطه با مشکل خیابان شهید سمندری که در کناره های بلوار نیز خودرو پارک می شود نیز گفت: در حقیقت پارکبان ها تنها مجاز به اخذ وجه از خودروهایی اند که در کنار خیابان و چسبیده به جدول و پیاده رو هستند.

وی تأکید کرد: حق اخذ وجه توسط پارکبان ها برای خودروهایی که در رفوژ بلوار وچسبیده به بلوار وسط خیابان پارک کرده اند را ندارند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اخذ وجه توسط پارکبان ها در قسمت رفوژ بلوار می توانند به سازمان تاکسیرانی ایلام شکایت کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد