سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24120
|
07:44 - 1395/09/15
نسخه چاپی

رییس پلیس راهور استان خبر داد؛

آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور در ایلام

آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور در ایلام
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح زمستانه این یگان از 17 تا 20 آذرماه با همکاری سایر دستگاه های امدادی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "نوراله خادم"، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانه پلیس راهنمایی و رانندگی از هفدهم آذرماه گفت: افزایش چشمگیر برودت هوا، ریزش برف و باران و انسداد معابر یکی از علل مهم اجرای این طرح در راستای بازگشایی معابر و امداد رسانی به رانندگان و مسافران است. 

وی باز نگه داشتن معابر، ارائه خدمات سریع به مردم و مسافران در معابر درون شهری و اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه ها در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی را هدف اصلی این طرح دانست. 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: افزایش ایمنی و انضباط ترافیکی تردد وسایل نقلیه، مدیریت بر حوادث پیش بینی نشده، کمک به مصدومان و حضور مقتدرانه نیروهای پلیس در کنار نیروهای امدادی را در معابر کوهستانی و برف گیر از دیگر اهداف این طرح برشمرد. 
خادم ضمن تأکید بر به همراه داشتن پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست، قبل از حرکت خودروی خود را بازدید و از پر بودن باک خودرو از سوخت اطمینان حاصل کنند و از هرگونه شتاب زدگی حین رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد