سرویس: ورزشی
کد خبر: 22623
|
12:41 - 1395/06/15
نسخه چاپی

در مسابقات قهرمانی آسیا؛

سانداکار ایلامی ششمين طلاي ايران را کسب کرد

سانداکار ایلامی ششمين طلاي ايران را کسب کرد
يزدان ميرزايي سانداکار وزن 80 کيلوگرم تيم ملي ووشوي ايران با غلبه بر حريفي از قزاقستان موفق شد تا ششمين مدال طلاي تيم کشورمان را به نام خود ضرب کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان آسيا از روز (پنجشنبه 11 شهريورماه) با حضور نمايندگان 20 کشور به ميزباني شهر تايپه، پايتخت تايوان آغاز شده است و امروز (دوشنبه) با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به اتمام مي رسد.

صبح امروز، «يزدان ميرزايي» ورزشکار ایلامی عضو تیم ملی براي کسب مدال طلاي وزن 80 کيلوگرم به مصاف «کنژايف» از قزاقستان رفت و حريف خود را ناک اوت کرد و به مدال طلا رسيد.

پيش از اين، «عرفان آهنگريان» در ديدار نهايي وزن منهاي 60 کيلوگرم سانداي مردان به مصاف ووشوکار مطرح چيني رفت و با ارائه نمايشي خيره کننده در دو راند متوالي به پيروزي دست يافت و پنجمين مدال طلاي تيم کشورمان را ضرب کرد.

وي براي راهيابي به ديدار نهايي برابر «پتون بالاواردانا» از سريلانکا، «يان سان متو» از ماکائو و «جيانگ ژونگ» از ويتنام به برتري دست يافته بود.

در ديدار نهايي وزن منهاي 65 کيلوگرم سانداي بانوان، «شهربانو منصوريان» قهرمان جهان از ايران که پيش از اين «هرگي باکايدان» نايب قهرمان سال 2015 جهان از فيليپين را شکست داده بود در ديدار پاياني به مصاف «ترانک آن کئوان» از ويتنام رفت و در دو راند متوالي بر حريف خود چيره شد و بر سکوي نخست ايستاد.

همچنين در ديدار نهايي وزن منهاي 70 کيلوگرم سانداي مردان، «سعيد فاضلي» به مصاف نماينده چين رفت و در حاليکه تا 2 ثانيه پاياني راند نخست از حريف پيش بود بر اثر يک غلفت بازنده شد. وي در راند دوم نيز نتيجه را واگذار کرد و در نهايت به مدال نقره رسيد.

کاروان ووشوي ايران تا به اين لحظه در نهمين دوره مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا تايوان به 6 مدال طلا توسط  تيم دوئلين(محسن احمدي، رضا خلف زاده و امير محمدرضايي)، «مرتضي عظيمي»، «عرفان آهنگريان»، «يزدان ميرزايي»، «شهربانو منصوريان» و «الهه منصوريان»، سه نقره از سوي «سعيد فاضلي»، «رضا خلف زاده» و «فرشاد عربي» و پنج برنز توسط «سهيلا منصوريان»، «صديقه دريايي»، «مريم هاشمي»، «اشکان دلفاني» و «مهدي محمدي» دست يافته است.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب