سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20459
|
07:12 - 1395/02/27
نسخه چاپی

پروژه ای که میان مسئولان پاسکاری می شود/

بهره برداری بلوار امام(ره) لومار در اما و اگر

بهره برداری بلوار امام(ره) لومار در اما و اگر
متولیان پروژه بلوار امام (ر) شهر لومار به جای اینکه به فکر تکمیل این پروژه باشند با انداختن توپ به زمین یکی دیگر دلایل مختلفی را برای عدم اتمام پروژه بلوار امام (ره) لومار مطرح می کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، پروژه احداث بلوار امام (ره) شهر لومار یکی از مهمترین پروژه های شهرداری لومار می باشد که در هفته دولت سال 93 شروع بکار شده است.

 این پروژه که از میدان امام (ره) تا انتهای محله درویشان و به طول 1300 متر است با گذشت بیش از 20 ماه از شروع به کار آن هنوز به بهره برداری نرسیده و این روزها صدای همه به ویژه رانندگان را درآورده است.

تغییر در زمان بهره برداری این پروژه در حالی است که ساخت این بلوار در مسیر تردد روستاهای نثار و عرب رودبار بوده و رانندگان مجبورند از مسیر پر از چاله چوله و خاک و گل بگذرند.

 مردم شهر لومار و روستاهای اطراف این شهر با گلایه از بی توجهی مسئولان به تکمیل این پروژه خواستار تکمیل و افتتاح آن شده اند ولی متاسفانه هیچ گونه اقدامی برای اتمام این پروژه نمی شود.

 این در حالیست که متوایان امر نیز به جای اینکه به فکر تکمیل این پروژه باشند با انداختن توپ به زمین یکی دیگر دلایل مختلفی را برای عدم اتمام پروژه بلوار امام (ره) لومار مطرح می کنند.

انجام عملیات آسفالت پروژه بلوار امام (ره) وظیفه راه و شهرسازی است

جهانگیر رستم زاد، شهردار لومار در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین در باره پروژه بلوار امام (ره) گفت: این پروژه با تلاش شهرداری آماده آسفالت شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون، شهرهای که فاقد کمربندی هستند و  بلوار یا خیابان های که کار کمربندی ها را انجام می دهند بایستی آن بلوار به صورت مشترک توسط شهرداری و راه و شهرسازی ساخته شود.

شهردار لومار افزود: بلوار امام (ره) نقش کمربندی شهر لومار را ایفا می کند پس بایستی راه و شهرسازی 50 درصد پروژه را انجام دهد.

وی تاکید کرد: شهرداری این پروژه را آماده آسفالت کرده پس وظیفه راه و شهرسازی است که عملیات آسفالت آن را انجام دهد.

رستم زاد با بیان اینکه شهرداری هیچ مسئولیتی در قبال آسفالت این پروژه ندارد، تصریح کرد: مدیرکل راه و شهرسازی قبلاً وعده آسفالت آن را داده است و منتظر این هستیم که از سوی راه  و شهرسازی اقدام به آسفالت این بلوار شود.

پروژه بلوار امام(ره) ربطی به راه و شهرسازی ندارد

ذوالفقار فولادی، رئیس راه و شهرسازی سیروان در گفتگو با سیروان نوین اظهار کرد: پروژه بلوار امام(ره) در حوزه شهرداری لومار بوده و وظیفه اجرای آن نیز به عهده خود شهرداری است.

وی بیان کرد: شهرداری لومار به علت نداشتن اعتبار در تلاش است که از طریق استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی این پروژه را تکمیل کند.

فولادی تاکید کرد: این پروژه اصلا ربطی به راه و شهرسازی ندارد پس وظیفه قانونی شهرداری است تا نسبت به تکمیل آن اقدام نماید

شهرداری برای تکمیل پروژه اعتباری ندارد

مجتبی پنجعلی زاده، رئیس شورای شهر لومار در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: 840 متر در دو باند از پروژه بلوار امام(ره) آماده آسفالت شده است.

وی اظهار کرد: طبق ماده 50 جاده های کمربندی بصورت مشارکت بین شهرداری و راه  و شهرسازی انجام می شود و این بلوار نیز بعنوان کمربندی شهر لومار محسوب می شود.

پنجعلی زاده با بیان اینکه راه و شهرسازی بایستی نسبت به آسفالت این پروژه اقدام نماید، ادامه داد: برای رفاه حال مردم از شهرداری و فرمانداری شهرستان انتظار داریم این موضوع را پیگیری نمایند تا پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

رئیس شورای شهر لومار با اشاره به کمبود اعتبارات شهری تاکید کرد: شهرداری لومار برای تکمیل این پروژه هیچ اعتباری ندارد.

وی گفت: انتظار داریم فرماندار شهرستان که همیشه نسبت به مسائل شهری توجه ویژه ای داشتند در سال 95 اعتبارات بیشتری به شهرداری لومار تخصیص دهند.

به هر روی علی رغم شنیدن حرف های این مسئولان ما که متوجه نشدیم تکمیل این پروژه بر عهده کیست؟! اما مردم چشم انتظار هستند که این پروژه به بهره برداری برسد و بهتر است مسئولان بجای پاسکاری و توپ را در زمین دیگران انداختن به وظایف  و وعده های خود عمل کرده و با تکمیل این پروژه باعث رفاه حال شهروندان شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد