سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20125
|
07:30 - 1395/02/13
نسخه چاپی

ضرورت آبرسانی سیار در شهرستان ملکشاهی

ضرورت آبرسانی سیار در شهرستان ملکشاهی
باتوجه به غیرقابل شرب بودن آب لوله کشی شهر ملکشاهی، ضروری است آب رسانی در سطح شهر و محله های اطراف بصورت سیار انجام گیرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، از آنجائیکه چند سال متوالی است که آب لوله کشی شهرتان ملکشاهی، شور و غیرقابل آشامیدن است، به منظور رفاه حال شهروندان ضروری است که آبرسانی سیار در سطح شهر همه روزه یا یک روز در میان صورت گیرد.

در حال حاضر مردم شهرستان برای تامین آب شرب مورد نیاز خود مجبورند به چشمه های اطراف شهرستان مراجعه کنند و این امر به یکی از دردسرهای روزمره زندگی مردم شهرستان تبدیل شده است.

حمل هر روزه آب شیرین با دبه های معمولی و گاها خرید دستگاههای تصفیه کن خانگی آب و تعویض فیلتر آنها باعث هدررفت وقت وهزینه برای ساکنان شده است، گرچه پروژه آبرسانی از سدچم گردلان ملکشاهی به سطح شهر از وعده های مسئولین محسوب می شود اما روند اجرایی و عملیاتی شدن آن کند و زمان بر است و آبرسانی سیار از درخواست های مردم شهرستان از مسئولین محسوب می شود.

شوری و سنگینی آب لوله کشی به حدی است که برای مصارف شستشو و استحمام نیز نامناسب است و برای کاهش شوری و سنگینی آن هنوز اقدامی انجام نشده است.همچنین بعلت کیفیت پایین این آب لوله کشی ،انتظار می رود آب بهای درج شده در قبوض آب نسبت به شهرهای دیگر کاهش داده شود.

با وجود  فاصله اندک شهر تا سد چم گردلان با ذخیره  فراوان آب شیرین ،هنوز مشکل آب شرب لوله کشی شهرستان ملکشاهی حل نشده باقی مانده است و برای آبرسانی سیار اقدامی نشده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد