سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20116
|
12:07 - 1395/02/12
نسخه چاپی

در نشست خبری صورت گرفت؛

تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تشریح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، نشست خبری روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار شد.

"غلام کریمی"، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امیرالمؤمنین(ع) در این نشست خبری از اجرای 200 ویزه برنامه این هفته در سطح سپاه و بسیج استان خبر داد.

وی گفت: این تعداد برنامه به صورت متناوب در طول این هفته در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهند شد.

این مسئول اظهار کرد: از مهمترین برنامه های شاخص این هفته می توان به همایش بزرگ حکمت مطهر اشاره کرد که طی آن از فعالان هادیان سیاسی و مربیات برتر در عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تجلیل بعمل می آید.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: علاوه بر این نشست بصیرتی در دانشگاه ها و پایگاه های مقاومت با اعزام سخنرانان و هادیان سیاسی برگزار خواهد شد.

کریمی بیان کرد: در طول این هفته مراسم نمادین زنگ سپاس معلم در سطح مدارس ایلام با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: مسابقه ای با محوریت آثار شهید مطهری در بین بسیجیان برگزار می شود و همچنین نمایشگاه کتاب نیز برای این منظور دائر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد