سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20068
|
08:00 - 1395/02/09
نسخه چاپی

بیانیه دانشجویان پردیس امام جعفر صادق(ع) ایلام/

دست درازی به اموال ایران ناشی از سوء نیت امریکا در برجام است

دست درازی به اموال ایران ناشی از سوء نیت امریکا در برجام است
دانشجویان پردیس امام جعفر صادق(ع) ایلام بیانیه ای مبنی بر اقدام شرم آور آمریکا در خصوص بلوکه کردن اموال ایران صادر کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق علیه السلام واحد خواهران ایلام بیانیه ای مبنی بر اقدام شرم آور آمریکا در خصوص بلوکه کردن اموال ایران صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است: 

بار دیگر چهره شوم و پلید آمریکای جنایتکار به نمایش درآمد. دیوان عالی قضایی آمریکا با صدور حکمی مبنی بر بلوکه شدن 2میلیارد دلار از اموال ایران در حساب بانک های آمریکایی که بر خلاف قوانین پذیرفته شده حقوق بین‌الملل است، چهره زشت و پلید خود را به عموم جهانیان و ملت فکور ایران و طرفداران مذاکره و لبخند  نشان داد.

با این اقدام  به همه ثابت کرد اختلافات ایران و آمریکا با مذاکره حل نمیشود.دست درازی به اموال ایران به بهانه های واهی که هیچ گونه مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد نشان دهنده ی عدم حسن نیت آمریکا در مسائل اخیر و مذاکرات برجام است.

همچنین اقدامات دیگر آمریکا از قبیل ادعای نقض حقوق بشر و مسئله موشکی و دفاعی ایران نمونه های دیگر بر سوء نیت این شیطان سیاه است.

بسیج دانشجویی پردیس امام جعفر صادق (ع)ایلام از تمام مقامات و مسئولان دولتی میخواهد تا در مقابل زیاده خواهی های مستکبرین جهان  وبه ویژه آمریکا، ایستادگی کرده و در قبال عهدشکنی های طرف توافق برجام، از تمامی ابزارهای فشار خود برای دفاع از حقوق ملت ایران استفاده نمایند و  بدانند که تنها راه مقابله با مشکلات و موانع ایجاد شده، عمل به فرمایشات رهبری و اقتصاد مقاومتی می باشد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد