سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20052
|
13:23 - 1395/02/08
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد ایلام خبر داد؛

اختصاص 16 میلیارد برای احداث 550 واحد مسکونی نیازمندان روستایی

اختصاص 16 میلیارد برای احداث 550 واحد مسکونی نیازمندان روستایی
مدیر کل کمیته امداد ایلام از اختصاص 16 میلیارد برای احداث 550 واحد مسکونی نیازمندان روستایی ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "ضیاء رضایی"، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی و طرح های محرومیت زدایی و تأمین مسکن نیازمندان در مناطق روستایی استان گفت: یکی از نیازهای اساسی برای نیازمندان تحت پوشش تأمین مسکن است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز که در سال قبل نیز سیل هایی به وجود آمد احداث خانه هایی با مقاوم سازی لازم برای نیازمندان یکی از مباحث ضروری استان به شمار می رود.

این مسئول افزود: برای این منظور در راستای تأمین مسکن نیازمندان با همکاری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام استارت کار در روز تأسیس سپاه در روز دوم اردیبهشت ماه امسال زده شد.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: فاز اول به صورت آزمایشی در شش استان کشور با اجرای پنج هزار واحد اغزا شده که ایلام نیز جزو این استان ها به شمار می رود.

رضایی بیان کرد: در ایلام نیز تعداد 550 واحد مسکونی در مناطق روستایی و در تمام شهرستان های استان اغاز شده است.

وی عنوان کرد: در سال 94 بیش از 100 میلیارد تومان خدمات مسکن از سوی این نهاد ارائه شده و تعداد دو هزا و 959 چشمه سرویس بهداشتی با همکاری سپاه تحویل ممدجویان شد.

این مسئول اضافه کرد: این تعداد مسکن قرار است در زیربنای 27 هزار و 500 متر ساخته می شود و طوی احداث می گردد که زمینه ارتقا آن وجود داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد ایلام خاطر نشان کرد: این تعدا به صورت بلاعوض در اختیار صاحبان قرار می گیرد که شامل هدیه رهبری است و در مجموه مبلیغی بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این تعداد واحد برای افتتاح در سال آتی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد