سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20041
|
08:16 - 1395/02/08
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان:

پلیس ایلام برای تحقق شعار سال مصمم است

پلیس ایلام برای تحقق شعار سال مصمم است
سردار علی دولتی گفت: پلیس ایلام برای تحقق شعار سال مصمم است.

به گزارشايلامبيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي استان گفت: تحقق سلامت اجتماعي، مستلزم تلاشي دسته جمعي است و با وجود امنيت پايدار بوجود مي آيد.

سردار "علي دولتي" با تبريک فرا رسيدن هفته سلامت گفت: فرا رسيدن اين هفته، فرصت مناسبي براي تامل افراد در سلامت جسمي و روحي خود است.

وي افزود: پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه تنها توسط يک نهاد و سازمان خاص امکان پذير نيست و برقراي سلامت اجتماعي در جامعه بيش از هر چيز مستلزم تعامل بين سازمان ها و ادارات دولتي و نهادهاي غير دولتي است.

فرمانده انتظامي استان ايلام، اظهار داشت: سلامتي در اسلام بسيار عزيز و گرانبها است، به نحوي که در آيات و روايات بارها مورد تاکيد واقع شده و همه مسلمانان به پاکي و پاکيزگي جسم و روح و دوري از آلودگي ها و پليدها تشويق شده اند.

وي ادامه داد: بايد از درس هاي بهداشت اسلامي بهره گرفت و سبک زندگي خويش را بر اساس معيارهاي اسلامي تنظيم کرد .

اين مقام انتظامي با اعلام اين مطلب که سلامت انسان فقط به مفهوم بيماري يا معلوليت نيست، اظهار داشت: سلامت در شرايطي وجود دارد که فرد داراي رفاه کامل جسمي، روحي و اجتماعي باشد.

سردار دولتي يادآور شد: موضوع سلامت يک کوشش دسته جمعي است که همه بايد در اين امر سهيم باشند و پيشرفت به سوي سلامت و بهداشت و اطمينان از دست يابي همه خانواده ها به مزاياي سلامتي پايدار جز با مشارکت، همکاري و هماهنگي فرابخشي همگاني تحقق نخواهد يافت.

پليس،حافظ حقوق شهروندي است

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: نيروي انتظامي، حافظ واقعي حقوق شهروندي و بازوي توانمند نظام در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي است.

وي اظهار داشت: پليس به سهم خود در جهت برقراري نظم و امنيت در جامعه و پيشگيري از جرم و مقابله با آسيب هاي اجتماعي گام بر مي دارد.

سردار دولتي، يکسان بودن تمام مردم در برخورداري از حقوق شهروندي را محور اصلي قانون گرايي در جامعه دانست و گفت: قانون، ملاک حفظ امنيت در جامعه و محور مجازات براي مجرمان است.

وي تصريح کرد: انقلاب اسلامي يک انقلاب مکتبي و ديني است که مردم با بهره گيري از اعتقادات و ارزش هاي ديني با تهاجم فرهنگي دشمنان مقابله مي کنند.

اين مقام ارشد انتظامي، با ابراز رضايت از همراهي مردم با پليس در ايام نوروز گفت: با مشارکت مردم در نوروز امسال، موفقيت هاي خوبي براي پليس حاصل شد.

فرمانده انتظامي استان ايلام با تاکيد بر حفظ نظم و امنيت در جامعه خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاري سال به نام "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از سوي مقام معظم رهبري، پليس برنامه و اقدامات خود را در زمينه مبارزه با قاچاق کالا، کاهش جرائم و رضايتمندي مردم با محوريت تحقق شعار "معظم له" در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد