سرویس: اقتصادی
کد خبر: 20029
|
07:14 - 1395/02/08
نسخه چاپی

فرماندار سیروان تأکید کرد؛

اقتصاد مقاومتی؛ تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

اقتصاد مقاومتی؛ تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی
فرماندار سیروان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، "مراد یگانه" فرماندار سیروان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" گفت: امسال بایستی بدور از هرگونه شعار با مدیریت جهادی در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های آن می باشد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور  و همه ارکان نظام است و اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

یگانه بیان کرد: برای بیمه کردن کشور در مقابل بحران ها و فشارهای خارجی تنها راه همین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و از سال گذشته دولت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده و لازمه آن کمک کردن همه برای اجرایی کردن آن در کشور می باشد.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های مقاومتی داشته و بایستی توان درونی و داخلی خود را باور کنیم.

فرماندار سیروان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها، منابع و زمینه ها در داخل کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی شدنی است.

یگانه تصریح کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی بایستی ظرفیت ها در بخش های مختلف شناسایی و در خصوص آنها برنامه ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 اردیبهشت گفت: مرحله اول انتخابات در 7 هفتم در شهرستان سیروان به خوبی اجرا شد و مردم نیز با حضور باشکوه آگاهانه انتخاب کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیروان با بیان اینکه مردم این شهرستان در دوره اول 92 درصد مشارکت داشته اند،  تاکید کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور این شهرستان یکی از مناطقی بود که کمترین تخلف انتخاباتی در آن رخ داده است.

یگانه از مردم خواست همانند مرحله اول انتخابات، در 10 اردیبهشت باردیگر حضور باشکوهی در پای صندوق های رای داشته باشند.

فرماندار سیروان با اشاره به پروژه واریانت سفید خانی اظهار کرد: این پروژه آماده آسفالت بوده و با رفع مشکل معارضان آن آسفالت این جاده ارتباطی نیز انجام خواهد شد.

یگانه در ادامه این جلسه به شروع فصل گرما و احتمال حریق در مراتع و جنگل های شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش ها و افزایش پوشش گیاهی نسبت به سال های گذشته؛ احتمال حریق دو چندان شده است پس بایستی همه دستگاه های اداری با تشکیل کشیک اماده جلوگیری و مبارزه با هرگونه احتمال وقوع حادثه و آتش سوزی باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته توجه ویژه به بحث محیط زیست و منابع طبیعی در این شهرستان شد و در این راستا طرح های خوبی نیز عملیاتی و اجرا گردید.

یگانه خواستار تعامل و ارتباط  مفید مدیران و مسئولان ادارات شهرستان با خبرگزاری ها و سایت های خبری شد و تاکید کرد: مدیران عملکرد ادارات و دستگاه های خود را در اختیار سایت های خبر گذاشته تا مردم از اقدامات و تلاش های دولت و نظام با خبر شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد