سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19982
|
06:58 - 1395/02/06
نسخه چاپی

رئیس دادگستری چرداول عنوان کرد؛

برخورد قاطع با متصرفان منابع ملی در چرداول

برخورد قاطع با متصرفان منابع ملی در چرداول
رئیس دادگستری چرداول گفت: با متصرفان و مخربان منابع ملی و طبیعی در چرداول برخورد می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، سید علی نوربخش، رئیس دادگستری شهرستان چرداول در اولین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان گفت: در دستگاه قضایی جز قانون هیج حریم ممنوعه ای وجود ندارد و با کسانی که اموال دولتی و زمین های ملی را تصرف کند در سریع ترین زمان برخورد شدیدی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم با همکاری خود می توانند نقش بسزایی در حفظ منابع ملی داشته باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه همواره بر مبارزه با زمین خواری و تخریب منابع ملی و طبیعی تاکید فراوانی دارند و این موضوع در این شهرستان نیز در اولویت کاری قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان چرداول اظهارداشت: صیانت از اراضی ملی و منایع طبیعی سوای وظیفه اداری یک وظیفه اخلاقی و اجتماعی است و دادگستری دراین راستا بدون اغماض با متخلفان برخورد می کند.

نوربخش تصریح کرد: منابع طبیعی و پوشش گیاهی خاص آن نقش مهمی در احیای زندگی دارد و برای جلوگیری از تصرفات و تخریب های احتمالی ،مدیران باید سریع اقدام، پیشگیری و به موقع عمل کنند.

وی با یادآوری این مطلب که در سال گذشته مقدار بیش از 25 هکتار از اراضی ملی از متصرفین خلع ید شده است، گفت: ادارات منابع طبیعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی با گشت های مشترک و استفاده از ظرفیت های معتمدین، شوراها و دهیاری ها از تخریب و تصرف منابع ملی پیشگیری کنند ضمن اینکه دادگستری در روند بررسی پرونده های مربوطه همچون سال های گذشته تسهیل بعمل خواهد آورد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد