سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19967
|
00:20 - 1395/02/05
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات ایلام خبر داد؛

استقرار 531 شعبه اخذ رأی در سراسر استان

استقرار 531 شعبه اخذ رأی در سراسر استان
رئیس ستاد انتخابات ایلام از استقرار 531 شعبه اخذ رأی در سراسر استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حسین کلانتری، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: ستاد انتخابات استان ایلام از ماه‌های گذشته تشکیل شده و تمهیدات لازم را برای هر دو مرحله انتخابات در استان ایلام اندیشیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام فراهم شده است.

وی با اشاره به آمادگی استان ایلام برای برگزاری انتخابات دهم در اردیبهشت ماه ادامه داد: در حال حاضر تبلیغات نامزدها در استان ایلام آغاز شده و این فرآیند در آرامش و امنیت در حال اجراست.

کلانتری تصریح کرد: در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات مرحله دوم بوده و تا این لحظه مشکلی در این راستا وجود نداشته و قطعا هم تا پایان روز برگزاری انتخابات نیز این چنین خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: 14 هزار نفر در سراسر استان ایلام در همه بخش‌ها و مناطق و ... کار برپایی انتخابات را عهده‌دار هستند.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع 531 شعبه در سراسر استان ایلام در روز دهم اردیبهشت ماه کار برپایی انتخابات اجرایی شده و اخذ رای از مردم سراسر استان ایلام انجام می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: آماده‌ایم با افتخار خدمت‌گذاری مردم باشیم و با اخذ رای و صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات خدمتگذاری خود را بار دیگر به اثبات برسانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: کسانی که تاریخ تولد آنها 10/ 2/ 1377 به قبل است و سن آنان 18 سال شده می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در واقع حق رای دارند.

وی ادامه داد: مردم استان ایلام آماده باشند که روز دهم اردیبهشت به پای صندوق‌های رای شتافته و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

این مسئول اضافه کرد: همانند دور قبل مردم از ساعات اولیه اخذ رای حضور داشته باشند و کار اخذ رای را به ساعات آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: نامزدهای انتخابات نیز همانند گذشته اقدامات در چارچوب قانون داشته باشند یعنی هم خودشان و هم مسئولین ستادهای آنها و هم اعضای ستادها و هم کسانی که با آنها کار می‌کنند واقعا و عمیقا قانون‌مدار باشند.

کلانتری تصریح کرد: نصب بنر و عکس‌های بزرگ تابلوهای بزرگ، پلاکاردهای بزرگ ، خارج از ستاد ممنوع است، راه انداختن حرکت کاروانی و نصب بلندگو بر روی ماشین تخلف بوده و نصب بلندگو خارج از ستاد در محل سخنرانی ممنوع است و نیازی نیست.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد