سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19760
|
10:01 - 1395/01/24
نسخه چاپی

رئیس اداره دامپزشکی ایلام خبر داد؛

معدوم سازی 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در ایلام

معدوم سازی 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در ایلام
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از ضبط و معدوم‌سازی یک‌هزار و 107 کیلوگرم گوشت سفید و قرمز غیر قابل مصرف در شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، محمد علی‌رحمی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام اظهار کرد: طی ماه گذشته و با حضور در گشت‌های مشترک با تعزیرات، تعداد یک‌هزار و 396 مورد بازدید از سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌ها، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، ماهی‌فروشی‌ها و سالن‌های غذاخوری توسط کارشناسان بهداشتی این اداره انجام شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: در این راستا میزان یک‌هزار و 107 کیلوگرم فرآورده‌های غیرقابل مصرف شامل گوشت تاریخ گذشته، غیربهداشتی و فاقد مجوز دامپزشکی، شناسایی، ضبط و معدوم شد.

علی‌رحمی افزود: در این ارتباط 14 مورد پرونده تخلف بهداشتی و صنفی تشکیل شد که به مراجع قضایی شهرستان ایلام ارجاع داده شده است که چهار مورد آنها پلمب شد و 10 مورد نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور حفظ بهداشت سلامت عمومی جامعه، بازرسان بهداشتی فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی در صورت گزارش و یا مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت جدی با افراد متخلف برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد